Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 juni 2026
Geverifieerd

“ Accomodatie is prima maar niet luxe. Ik zou het eerder 4 dan 5 sterren geven. Variatie in eten is marig. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Al vele keren na het hotel geweest. En elke keer opnieuw voelt het als thuis komen. 0 klachten over het hotel, personeel of eten. En mensen die klagen over het “koude” eten, tja dat krijg je als je later gaat eten en alle andere gasten voor je de warmhoud bakken open laten staan. Wij zeggen tot volgend jaar Paradiso !! “
“ Alles wat je nodig hebt voor een ontzorgde en relaxte vakantie “
“ Het is een super accommodatie alleen jammer van de vele trappen naar het penthouse b met 2 oudere mensen maar verder super “



