Heerlijk rustig hotel een de rand van een drukke stad.
“ Echt fantastisch hotel. Lekker klein en geen herrie-muziek. Toen ik boekte had ik de grote trap over het hoofd gezien maar er is aan de zijkant gewoon een lift naar de receptie. Ik zit grotendeels in een rolstoel en kan echt overal komen behalve het strand. (Dat wist ik). Heerlijk eten!! Heel aardig personeel. Lekker schoon en alle handdoeken die voor 8:00 op de bedjes liggen worden netjes verwijderd. Zee is niet altijd toegankelijk door de ligging bij een rots. De zee is dan te wild. Strandwacht is hier heel duidelijk in. De nachtportier met het vriendelijkste gezicht ooit ga ik nooit meer vergeten :-) . Als ik toch iets moet aanmerken dan zijn de kamers wel erg gehorig. “



