Gardenia reviews

8,8
Fantastisch
16 reviews
93% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
58%
Goed
34%
Gemiddeld
0%
Matig
8%
Slecht
0%
9,0
Locatie
7,6
Kindvriendelijk
9,3
Hygiëne
8,4
Faciliteiten
8,4
Decoratie
5,3
Animatie
9,3
Personeel
8,7
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
9,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (16)

Sorteer
0 - 10 van 16 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 mei 2026
Geverifieerd
10

Gardenia was weer geweldig we komen hier al 3 jaar

Van Wessel
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Kneuterig maar gezellig

Wij houden niet van grote mega hotels en daarom was dit een goed alternatief. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen die niet al te hoog zijn. Meerdere zwembaden op verschillende plekken, dichtbij het strand, leuk stukje om te wandelen wanneer je linksaf loopt vanaf het hotel. Je kunt lekker klauteren over paden en rotsen. Prachtig uitzicht vanaf deze wandeling. Eten was prima, op een gegeven moment is het wel veel van hetzelfde maar dat vind ik sowieso vaak in een all inclusief hotel. Animatie was oké, er zaten leuke shows tussen en ook wat mindere, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Voor bij de bar kon je gezellig zitten waar een oude dame heerlijke gözleme maakt. Echt een aanrader! Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Hygiëne staat hier hoog in het vaandel.

Bodaan
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
8,0

Hotel zelf prima overvloedig eten en drinken goede sfeer word ook goed schoongehouden

We hadden een vier persoons kamer geboekt deze was gewoon een tweepersoons kamer met 1 persoons en een bedbank met veel te korte dekbedden ook werd in het begin maar alles aangevuld voor 3 personen we hadden ook problemen met de parkeer service die we geboekt hadden voor 89 euro ,moesten s nachts 230 euro bijbetalen,maar dat werd later terug betaald door prijsvrij boot safari excursies en massage waren gewldig

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 maart 2026
Geverifieerd
4,0

Bouwwerkzaamheden Hotel en buiten.

Binnen in hotel schilderwerkzaamheden, Zwemband en omgeving niet in gebruik van werkzaamheden. Buiten sinds weken en duurt nog veel langer de wegen helemaal opgebroken vanwege nieuwe leidingen, met ontzettend veel lawaai de hele dag, houdt niet op.

Blik
Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2025
Geverifieerd
10

Zeer goed hotel

Zeer goed hotel, en goed en behulpzaam personeel. De service is zeer goed. Top vakantie gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Goede vakantie gehad

Het was een prima hotel met personeel wat er alles aan doet om je een leuk verblijf te bieden.

Botha
Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2025
Geverifieerd
10

Perfect location. Super friendly staff. Great food. Comfortable and clean rooms and bathrooms.

The location is absolutely perfect for families with teenage or young adult children since it is basically right on the beach with gorgeous views of the park and the ocean. The dining room is on the 5th floor which is great since you don't get the smell of food the whole day and the view from there over the park and the ocean is just gorgeous. The hotel is also within walking distance of shops, bars, restaurants and clubs. So as I mentioned - a perfect location. The rooms are very sound proof - so even when there is entertainment going on, or the hustle and bustle of night life - you don't hear it when you have the balcony door closed. Which we did most of the time to keep the heat out. The food was great and there is quite a huge spread of dishes, salads and deserts at every meal. The staff is super friendly and helpful and took very good care of us offering and bringing us drinks and teaching us bits of their language. The rooms are comfortable, on the small side but kept clean. There was a cleaning lady cleaning out rooms every day and replacing our towels every second or third day. The bathrooms are great. The toilets quite low for tall people. But the showers are fabulous. A great size that you don't bump against all the sides and strong water pressure. The pool is on the small side for such a big hotel and unlike the dining room, doesn't have the same gorgeous view of the ocean. But good enough to cool down in and we never had any problems finding deck chairs to lay on. All in all we thoroughly enjoyed our stay and can most certainly recommend it.

Rijmers
Laatst bijgewerkt: 30 juni 2025
Geverifieerd
10

Uitstekend hotel

Zeer tevreden over dit hotel. Ligging is perfect, strand aan de overkant en centrum op een klein stukje lopen. Wij zijn moeilijke eters, maar ze doen hun uitstekende best om gevarieerd eten te serveren. Elke dag was er wel iets wat wij echt lekker vonden. Personeel uiterst vriendelijk. Ik zou dit hotel zeker aanraden en opnieuw boeken. Gericht op kleine kinderen is het niet.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 juni 2025
Geverifieerd
10

Personeel zeer vriendelijk en heel schoon hotel goed eten zuivere kamers als ik terug naar alanya ga zouden we weer naar hetzelfde hotel gaan

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2025
Geverifieerd
8,0

Gewoon goed hotel

Heb top vakantie gehad hotel is precies zoals beschreven

Foto's van klanten