
“ Het is net thuis komen “
“ Mooi en schoon hotel, vriendelijk personeel en dicht bij het strand en centrum “
“ Geweldig hotel in 1 woord super vankantie gehad. “
“ Alles.was.gewoon zeer goed eten was er in overvloed en de keuze was reuse kamer was zweet netjes goede bedienen de kamer werd zeer goed onderhouden en schoon gemaakt “
“ Geweldig hotel maar vooral schoon en vriendelijk personeel en niet vergeten Top manager Amanda 👍 “
“ Geweldig dit familie hotel alles klopt zowel locatie als accommodatie en vooral de mensen die er werken 👍 “
“ Het is als thuis komen “
“ Een echte aanrader hotel grand okan.wij komen er al jaren. Personeel heeft voor iedereen tijd. Amanda de manager spreekt Nederlands en maakt tijd voor iedereen. “
“ Dit hotel geeft je gevoel van welkom en is Top in alles 👍 “




