Kleopatra Royal Palm reviews

5,4
Gemiddeld
32 reviews
51% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
2%
Goed
35%
Gemiddeld
25%
Matig
13%
Slecht
25%
7,4
Locatie
5,9
Hygiëne
5,1
Kindvriendelijk
5,2
Faciliteiten
5,5
Decoratie
2,8
Animatie
3,9
Eten en drinken
6,1
Personeel
5,5
Slaapcomfort
5,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (32)

Sorteer
0 - 10 van 32 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Goed hotel voor een goede prijs.

Kleopatra Royal Palm is een oke hotel. Prima voor de prijs die we betaald hebben. Het hotel heeft een aantal verbeteringen doorgevoerd. Mooi dakterras gemaakt. De keuze in eten is wat beperkt en vrij eentonig maar wel goed van kwaliteit. De bedden zijn erg hard, maar we hadden een grote kamer. Het hotel ligt op 15 min. lopen van het centrum, dat goed te doen is. Maar je kunt eenvoudig de bus nemen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Voor de prijs die je betaald is het goed

Verwacht geen luxe, het eten is oké elke dag wat anders maar zeer turks. Geen friet of alleen heel af en toe kip nuggets. Hotel heeft geen zwembad handdoeken service. En ook je kamerhandoeken worden 3a 4x per week gewisseld. Zwembaden en zonneterras mooi met leuke glijbanen. en wie geen zon wil. Er is voldoende schaduw. Tijdens ons verblijf werdt besloten de wifi overal gratis te maken. Mooie speeltuin voor de kinderen en lekker dicht bij het centrum . Animatie is waardeloos. Laatste 2 dagen had men wat extra personeel voor de Animatie. Zou er niet nog eens heen gaan maar voor de prijs heb je waar voor je geld. .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2025
Geverifieerd
2,0

Veel slechte eten elke dag zelfde.nooit meer in deze hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 juli 2025
Geverifieerd
2,0

Royal Palm is niet royal!

Het personeel is lomp en onaardig en ze verzinnen ter plekke regeltjes en dingen die er helemaal niet zijn. Het eten is ronduit walgelijk te noemen! En iedere dag hetzelfde. Volgens mij nieteens meer goed! Bedden verschonen? Niks! Gewoon een keer aan het laken trekken, dat was het. Kamers zijn absoluut niet schoon. Nooit meer hier naartoe!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2024
Geverifieerd
4,0

Matig

Het eten is elke dag hetzelfde. Veel olie. Wij hebben 1% gegeten, dus zij hebben goed aan ons verdiend. Ik was genoodzaakt om buiten de deur te eten, omdat we anders zouden omvallen Ik ben erg ziek geweest en moest zelfs naar het ziekenhuis. Ik ben 8 kilo kwijt, in 9 dagen. Entertainment was ook niet veel aan. Veel Russen etc . Het is een negatief bericht, ik weet het , maar kan er niks meer van maken. Receptie zag dat ik zo ziek was. Geen enkele service, ook niet naar mijn kinderen toe, drinken aanbieden oid. Enige die lief was, was degene die onze kamer schoonmaakte.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2024
Geverifieerd
8,0

Prijs kwaliteit prima hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten goed, maar eentonig.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 19 juni 2024
Geverifieerd
6,0

Had er meer van verwacht.

Wij zijn met onze 3 kinderen naar kleopatra royal Palm geweest. Het was best een tegen valler. Het eten is heel eentonig en elke dag het zelfde. Totaal geen animatie. Vanaf 23:00 is het stil en is er niks meer te doen. De kamers waren zeer matig. Veel kapot en schoon was het ook zeker niet.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 september 2022
7,0

Verouderd maar schoon en vriendelijk

Het is 10 min lopen naar het centrum, leuke entertainment. De kamers en het hotel is wat verouderd maar wel schoon. Ze ruimen continu op, maken schoon en zijn vriendelijk. Het eten is er als vegetariër niet heel divers.

Foto's van klanten

Het bad
De kussens