
“ Top vakantie in een top accommodatie. Hier klopt het allemaal, mooi , vriendelijk en alleen maar genieten. “
“ De service, het eten, de drankjes, het entertainment, alles was uitstekend. Speciale dank aan Violeta van de afdeling public relations voor de informatie en hulp. “
“ Kosten van het verblijf in Imperial waren meer dan waard. “
“ Geweldig hotel, goede service, personeel heel attent, behulpzaam netjes en aardig. Het hele resort ziet er heel schoon uit. “
“ Schitterend! “
“ Dit hotel is echt heel goed! Bieden heel veel service grote keuze uit maaltijden en drankjes en is heel erg schoon. Het hotel is centraal gelegen en de kamers zijn ruim. Zeker een aanrader. “
“ Mooi hotel waar we heerlijk 8 dagen van hebben genoten. Verwarmd bad was in het begin heerlijk voor de kids. Het eten was top! De keuze was reuze. Mooie kamer en bedden waren top! Dit was een pluspunt want de andere Delphin hotel s hadden harde bedden en geen fijne kussens! Het waren 8 fantastische dagen en we komen zeker terug! Voor ons altijd Delphin! “
“ Alles perfect daar . De kamers , eten en hygiene. Vermaak s avonds Voor kinderen ook helemaal top qua animatie , zwembaden , speeltuin etc “




