Delphin Imperial reviews

9,3
Fantastisch
104 reviews
94% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
80%
Goed
12%
Gemiddeld
1%
Matig
2%
Slecht
5%
9,2
Locatie
9,1
Hygiëne
9,3
Kindvriendelijk
9,4
Faciliteiten
9,2
Decoratie
8,3
Animatie
9,3
Personeel
9,3
Eten en drinken
8,7
Slaapcomfort
8,6
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (104)

Sorteer
0 - 10 van 104 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2026
Geverifieerd
10

Hier heb je het echte vakantiegevoel

Top vakantie in een top accommodatie. Hier klopt het allemaal, mooi , vriendelijk en alleen maar genieten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 mei 2026
Geverifieerd
10

Een perfecte vakantie

De service, het eten, de drankjes, het entertainment, alles was uitstekend. Speciale dank aan Violeta van de afdeling public relations voor de informatie en hulp.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
10

Pure verwennerij van Begin tot het Eind

Kosten van het verblijf in Imperial waren meer dan waard.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch hotel

Geweldig hotel, goede service, personeel heel attent, behulpzaam netjes en aardig. Het hele resort ziet er heel schoon uit.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
10

Geweldig hotel ❤️

Schitterend!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
10

Top hotel!

Dit hotel is echt heel goed! Bieden heel veel service grote keuze uit maaltijden en drankjes en is heel erg schoon. Het hotel is centraal gelegen en de kamers zijn ruim. Zeker een aanrader.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 april 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie in een geweldig hotel

Mooi hotel waar we heerlijk 8 dagen van hebben genoten. Verwarmd bad was in het begin heerlijk voor de kids. Het eten was top! De keuze was reuze. Mooie kamer en bedden waren top! Dit was een pluspunt want de andere Delphin hotel s hadden harde bedden en geen fijne kussens! Het waren 8 fantastische dagen en we komen zeker terug! Voor ons altijd Delphin!

de Haan
Laatst bijgewerkt: 28 april 2026
Geverifieerd
10

Perfect

Alles perfect daar . De kamers , eten en hygiene. Vermaak s avonds Voor kinderen ook helemaal top qua animatie , zwembaden , speeltuin etc

Foto's van klanten