
“ Eten is ver achteruit gegaan tov vorig jaar. Veel hetzelfde. Koud water in de zwembaden, ook in het baby/kinderbadje. De guest relations komt 5 x per dag vragen of alles oke is maar als je dan iets over het eten zegt, negeren ze je vervolgens compleet. Personeel spreekt slecht Engels en haalt bij het eten bijvoorbeeld alleen drinken wanneer je extra geld geeft. Jammer maar hier komen we echt niet meer terug. “
“ De prijs-kwaliteitverhouding was super goed. Alle medewerkers van het hotel waren heel netjes, vriendelijk en behulpzaam. Je voelde je echt welkom. Ook werden wij elke dag gebeld door de Guest Relations om te vragen of alles naar wens was en of wij nog klachten hadden. Dat vonden wij echt een hele goede service. De zwembaden waren schoon en goed onderhouden. Ook de glijbanen waren erg leuk, vooral voor gezinnen en kinderen. Het eten was SUPER lekker en er was heel veel keuze elke dag. Ook de cocktails waren van goede kwaliteit en erg lekker. De frisdranken smaakten ook goed. Alleen het kleine zwembad was verwarmd, waardoor het daar soms erg druk werd. Helaas was het weer niet warm genoeg om lekker in het grote zwembaden te zwemmen. Verder hebben wij echt een topvakantie gehad en zouden wij dit hotel(Greenwood Suites Resort)zeker aanraden! “
“ Sinds de 2e dag al bezig met Prijsvrij maar laten klanten in de kou staan. “
“ Prima hotel om een weekje onbezorgd te genieten. “
“ We hebben een fantastische all-inclusive vakantie gehad bij Greenview Suites in Turkije! Samen met onze drie kinderen hebben we volop genoten van alles wat deze accommodatie te bieden heeft. Het eten was echt heerlijk en verrassend gevarieerd, elke dag weer genoeg keuze voor iedereen. De zwembaden met glijbanen waren een groot succes bij de kinderen – daar hebben ze zich urenlang vermaakt. Wat voor ons als ouders ook een groot pluspunt was, is dat we tussendoor konden sporten in de fitnessruimte en heerlijk konden ontspannen in de sauna. Het privéstrand is gemakkelijk te bereiken, zowel lopend als met de pendelbus. Ook daar is alles goed geregeld met eten en drinken. Het strand zelf is hier en daar wel wat rommelig, maar dat mocht de pret niet drukken. Voor de kinderen is er volop animatie en ook ’s avonds is er een leuk programma. Voor volwassenen is het avondentertainment prima, maar niet heel bijzonder. Al met al kijken we terug op een geweldige vakantie en wat ons betreft komen we hier zeker nog een keer terug! “
“ Heel goed hotel.Uitstekende service.Eten goed en voldoende.Fije zwembaden en aqua park naast het hotel.Overal eten en drinken zelfs op het strand.Goede hotelkamer met aparte slaapkamer en zelfs een wasmachine.Elke dag schone handdoeken en zelfs badhandoeken voor zwembad en strand gratis.Iedereen is even vriendelijk,jongens achter de bar werken hard,geef ze een fooi en het ontbreekt je aan niets. “
“ Een heel fijn hotel verzorgd ook. Het eten was genoeg keuze en smaakvol. Zeker kindvriendelijk! Personeel vriendelijk en spreken meerdere talen.We gaan zeker nog een keer terug:) “
“ Het hotel, waar we naartoe zijn omgeboekt, is netjes. Niet superschoon, enigzins gedateerd. Eten is goed, ruim voldoende en warm. Kamer was heel ruim met een complete keuken inclusief wasmachine (al weet ik niet wat je met zo'n uitgebreide keuken moet) en een hoekbank. Die hoekbank heeft ons nog een beetje kunnen redden voor wat betreft het slapen. De bedden zijn zo extreem hard dat we op de bank zijn gaan slapen met een extra dekmatrasje, zodat het nog iets te doen was. Al met al niet zo lekker uitgerust als we hadden gehoopt/verwacht. Ik zou hier niet weer boeken (maar dat had ik ook de 1e keer al niet gedaan natuurlijk). “




