Miracle Resort (Miracle Deluxe) reviews

8,7
Fantastisch
197 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
61%
Goed
26%
Gemiddeld
8%
Matig
1%
Slecht
4%
8,9
Locatie
8,9
Hygiëne
8,6
Kindvriendelijk
8,7
Faciliteiten
8,9
Decoratie
8,0
Animatie
8,8
Personeel
8,6
Eten en drinken
8,5
Slaapcomfort
8,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (197)

Sorteer
0 - 10 van 197 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 juni 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie gehad

Dit is de zevende keer dat wij in miracle hotel verbleven. Alles was uitstekend behalve dat de kamers wel een keer een upgrade nodig hebben, zoals vlekken in het tapijt en dikke kitranden in de badkamer. Voor de rest was het weer uitstekend.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2026
Geverifieerd
4,0

Te groot qua hotel

Te groot eten wordt voor je opgeschept maar je moet steeds zeggen mag ik iets meer zo krenterig lijkt het, ligstoelen keihard het zijn twee gebouwen en daardoor heel druk bij het eten staan steeds rijen gewoon veel te commercieel! We waren nu 12 x in Turkije maar hier komen we niet weer. Muziek elke dag hetzelfde

Grote Ganseij
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Groot, fijn hotel

Hotel is zeer groot, wat je eigentlijk niet echt merkt, wij waren er in een rustige tijd, personeel zeer behulpzaam en vriendelijk, zwembad was zeer koud, niet in geweest, ontbijt en avondeten zeer goed, geen wachttijden, snelle service aan tafel, veel keus, goede kwaliteit enige min punt vond ik het schoonmaken van de gang en de kamers, dit kon echt beter. Hotel Is een beetje verouderd, dit ga je steeds meer zien en merken. Al met al goed hotel, maar het kan beter, personeel Is top.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Geen goede bestemming

prachtige ruime, luxe en schone kamer, onvoldoende serviceniveau, matig eten en drinken, heel erg lang wachten voor eten en drinken buiten, vreselijke herrie van muziek rond het zwembad, mooi en rustig strand

Marcel
Laatst bijgewerkt: 15 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Mooi Hotel

Miracle resort is mooi hotel waar je niets tekort komt. Eten en drinken was van een hoog niveau. Wij moesten eerst wel erg wennen dat alle bufetten achter vitrines liggen. Maar aan die kant heb je zo ook geen verspilling, en alles blijft wel hygiënisch. En je kunt zoveel nemen als je wilt. Meestal wel druk en chaotisch bij de buffetten, maar de keuze is reuze. Wij hadden onze hotelkamer aan de titanic kant en in het weekend sloeg daar s'morgens vroeg een lawaaiig apparaat aan waardoor we al om half 7 wakker waren (apparaat bleef tot de middag aanstaan), bij receptie en guest relations aangegeven, maar die konden daar niets mee. WC'S zijn overal ontzettend schoon. Zwembad was mooi, maar in Mei nog wel freezing koud. Worden wel s'morgensvroeg veel handdoekjes gelegd, maar in Mei waren er bedjes genoeg, dus je hebt er altijd wel één. Winkelstraat met de vele bazaars zijn op loopafstand. Stefano's vonden wij een hele fijne winkel om te kopen. Al met al is dit hotel zeker een aanrader.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 mei 2026
Geverifieerd
10

Genoten

We hebben een fijne vakantie gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima

Goed hotel wel massale eetzaal

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Geweldig hotel

En ontbreekt je aan niks in dit hotel !! Fijne kamers, goed eten en mooie zwembaden en glijbanen. Genoeg variatie in het eten en overdag genoeg keus ! Entertainment was ook erg leuk ‘s avonds !

Foto's van klanten