Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
Geverifieerd
Susesi, een fantastisch hotel
“ Een echte aanrader. “

“ Een echte aanrader. “
“ Wat een super Hotel qua eten en mensen. Fantastisch. Wij zaten er eind april en het seizoen begint op 1 mei.Dus was erg rustig. Er was een congres van 29 april tm 1 mei. Toen was het ontzettend druk ook met het eten! Wij kwamen 's ochtends aan om 5.30uur zou fijn zijn als ze dan een kamer hebben waar je ff kan gaan chillen. Dat is eigenlijk het enigste wat minder was. “
“ Wat een slecht Hotel! Als je een begrafenis heb kun je met natte cake het daar vieren. De muziek is er al! Klote kamer met invalide wc en toilet. Eten is waardeloos, alleen de externe zijn goed. Onvriendelijke mensen. “