Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2025
Geverifieerd
Slecht
“ Het eten was totaal niet gevarieerd... koud.. ochtend echt enkel stokbrood.. het beleg was ook echt niet veel. In de middag ook zeer weinig te krijgen. De wc bij het zwembad was echt heel heel vies en bij het strand geen bar. Dus 1 bar bij het zwembad .. op het strand kom je niets krijgen of kopen. Het personeel totaal niet vriendelijk. Op 2 na. Spreken geen Engels enkel Russisch. Heel veel Russen aanwezig. Kamers waren goed maar ons toilet en balkon is een week niet schoon gemaakt. Mini bar word niet gevuld. Mag je zelf water in doen. Als je een cocktail wil bij de bar heb je alleen wodka. Nee helaas voor ons nooiittttt meer “
