Dit is absoluut GEEN 5 sterren waard.
“ Vlakbij de snelweg en dus onmogelijk degelijk te slapen. Zelfs met de ramen dicht. Aan de receptie zegt men dat het hotel doodgewoon GEEN rustige kamers heeft. Ofwel aan de snelweg (op 50m afstand), ofwel van de luide muziek van de hotels ernaast. Op 20M! Nochtans hadden we een rustige kamer gevraagd en gemeld dat we op huwelijsreis waren. Geen van beiden werd ingewilligd, er werd zelfs mee gelachen! De kamer zelf is min of meer OK maar levensgevaarlijk in de douche. Uiterst gladde stenen in de douche en nergens enig houvast. Gegarandeerd dat hier regelmatig klanten hun vakantie ongewild "om zeep helpen". Overal is het trouwens heel goed opletten gezien de gladde vloeren; bij de hammam en erin, bij het stoombad en erin, bij de sauna. De hammam is afgesteld op 34 graden wat veel te weinig is. Het stoombad was regelmatig defect en vuil enz... Van het erten valt weinig te zeggen. Gewoon doordeweekse grootkeuken kost met weinig echte variatie. De "trout" oftewel forel stond er elke dag. Soep werd over en over "gecorrigeerd" zodat een heldere bouillon na elke dag aanpassingen overging naar een "minestrone" na een kleine week. Absoluut GEEN 5 sterren, dit is gewoon een lachertje. In Europa is dit zelfs geen 3 sterren waard. En ik kan het weten. Te vermijden indien men echt iets waardevols wil. Van bij aan komst heb ik elke dag een dringende mail naar Prijsvrij gestuurd om ons aub te veranderen van hotel zodat we een beetje rust zouden kennen. 3 dringende mails in totaal met herinneringen. Doodstil bij Prijsvrij en we kereg npas antwoord toen we terug thuis waren na meer dan een week. Ronduit schandalig. “
