Prima voor de prijs
“ De accommodatie is heel mooi. Prachtige tuin, prima kamers. Het zwembad is ook prachtig. Mooie ligging, goede bedjes en een heeft ook een prachtig uitzicht over de zee. Wel koud in het voorseizoen (wij waren er in de meivakantie in de laatste week van april). En wat ook jammer is is dat de glijbanen maar 2 x per dag 2 uurtjes te gebruiken zijn. De muziek bij het zwembad is op sommige momenten wel echt storend en te hard. Dat geldt al helemaal voor de muziek van het avondprogramma. Voor de kinderen wordt er vanalles georganiseerd, dus dat is wel erg leuk. Het eten in het restaurant was oké, maar niets bijzonders. Wel iedere dag een keuze uit vlees of vis. In het alacarte Italiaans was het daarentegen echt slecht. Maar vers fruit ontbreekt bij het ontbijt (gesneden dan). verder was het ontbijt wel prima! Verse eitjes, gebakken, gekookt, zelfs gepocheerd. Allerlei opties. Al met al een prima vakantie gehad. “




