Gypsophila Club Marine reviews

8,3
Fantastisch
10 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
26%
Goed
63%
Gemiddeld
11%
Matig
0%
Slecht
0%
8,3
Locatie
8,4
Kindvriendelijk
8,3
Hygiëne
8,5
Faciliteiten
8,3
Decoratie
8,3
Personeel
7,5
Eten en drinken
6,0
Slaapcomfort
8,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (10)

Sorteer
0 - 10 van 10 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Prima voor de prijs

De accommodatie is heel mooi. Prachtige tuin, prima kamers. Het zwembad is ook prachtig. Mooie ligging, goede bedjes en een heeft ook een prachtig uitzicht over de zee. Wel koud in het voorseizoen (wij waren er in de meivakantie in de laatste week van april). En wat ook jammer is is dat de glijbanen maar 2 x per dag 2 uurtjes te gebruiken zijn. De muziek bij het zwembad is op sommige momenten wel echt storend en te hard. Dat geldt al helemaal voor de muziek van het avondprogramma. Voor de kinderen wordt er vanalles georganiseerd, dus dat is wel erg leuk. Het eten in het restaurant was oké, maar niets bijzonders. Wel iedere dag een keuze uit vlees of vis. In het alacarte Italiaans was het daarentegen echt slecht. Maar vers fruit ontbreekt bij het ontbijt (gesneden dan). verder was het ontbijt wel prima! Verse eitjes, gebakken, gekookt, zelfs gepocheerd. Allerlei opties. Al met al een prima vakantie gehad.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Uniek hotel midden in een natuurrijke omgeving. De gebouwen van de hotelkamers zijn maximaal 2 hoog en staan verdeeld over het terrein. Het park is mooi aangelegd en wordt uitstekend onderhouden. Het complex is wel 40 jaar oud en dat zie wel terug over het hele complex. Er is niets stuk, maar vaak wel gedateerd. Vriendelijke mensen, die zorgen dat je een heerlijke vakantie hebt. Het eten in het buffet restaurant was voldoende, al was de afwisseling op het gebied van vlees beperkt. Onze ervaring in het a la cart restaurant was rondom bedroevend slecht. Het vlees wat je daar kreeg was oud en te lang gebakken. Dit hotel ligt nog wel 15 kilometer van Kemer, wat je met een Dolmus prima kunt bereiken. Dolmus rijdt voor het Hotel langs om de 15 minuten.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 april 2026
Geverifieerd
8,0

Mooie en fijne plek

Het is geen hotel maar een soort mooi verzorgd park met kleine appartementencomplexen. De sfeer is er fijn en de animatie is er goed op orde. Het eten is goed maar niet uitzonderlijk. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamers netjes en dagelijks goed schoongemaakt. Al met al een ruime acht voor het totaal. Minpunten, de bedden en kussens erg hard en buiten het complex weinig te doen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

heerlijke vakantie mooi resort

het was een fijne vakantie mooi resort veel te doen. Het animatie team werkt hard en is vriendelijk. Een min puntje vonden wij dat er elke avond op het terras bij de bar muziek was die enorm hard stond. Elke avond een DJ die alles door elkaar mixte op zich geen probleem maar houdt rekening met de variatie van gasten die er zijn pas daar je muziek op aan en. Wij zagen dat er daardoor ook mensen weg liepen en weinig mensen gingen dansen. Probleem met onze kamer werd snel opgelost dit was onze 2e keer in dit resort en het was prima.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Prachtige omgeving

Prachtige groene omgeving, het eten was afwisselend en veel keus. De kamers waren schoon maar wel gedateerd. Personeel was vriendelijk. Het enige minpunt waren de bedden, die zijn hard en je voelde de veren van het matras door de topper heenkomen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 mei 2025
Geverifieerd
8,0

Prachtig complex op een mooie locatie

We hebben een topweek gehad met ons gezin in dit hotel. Prachtig aangelegd in mooie tuin. Kamers prima, bedden en kussens wat hard. De buffetten waren prima hoewel wat minder afwisselend dan in Gypsophila holiday village. Entertainment daarintegen weer veel beter.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 november 2024
Geverifieerd
10

genoten

ligging van het hotel is mooi, mooie groene omgeving. heerlijk eten, hotel kamer prima, alleen voor ons waren de matrassen te hard waardoor slecht geslapen. een extra topper was helaas onvoldoende. leuke zit plekjes en 2 pieren en strand met ligbedden. er zijn toeristen winkels op loop afstand.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 september 2024
Geverifieerd
10

Super vakantie

Hotel en er rondom heen super schoon. Meer dan genoeg variatie in het eten. Ja en er is wel eens een keer wat lauw. Je hoeft geen handdoeken klaar te leggen want er zijn meer dan genoeg ligbedden aanwezig. Dit jaar een animatie team aanwezig waar je uit tegen zegt. Wat maken dit team er veel werk van om je te amuseren. Een dikke 10. Wij zijn met personen in september 2024 geweest. 1 minpunt. Er zijn veel mensen uit Rusland en polen en die zijn erg aanwezig.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 april 2024
Geverifieerd
8,0

Prijs/kwaliteit goed!

Prettige ontvangst.Maar de sleutel van de kamer kregen we pas om 14.00u terwijl we er om 9.00u er al waren.Wel bijzonder omdat het hotel niet vol was.Leuke huisjes tussen de bomen .We hebben prachtig weer gehad en dan is alles goed.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 april 2024
Geverifieerd
10

Prachtige locatie met super personeel

Heel het domein is netjes onderhouden. De poetsers zijn continue bezig met de reiniging wat maakt dat alles er zeer proper is! Personeel is hulpvaardig en heel vriendelijk. Zeker een aanrader!!

Foto's van klanten