Topresort
“ Prima resort prijs kwaliteit.Entertaiment niet zo spannend maar is persoonlijk.Schoon resort en goed verzorgd. “

“ Prima resort prijs kwaliteit.Entertaiment niet zo spannend maar is persoonlijk.Schoon resort en goed verzorgd. “
“ Super hotel goede ruime kamers, goed en lekker eten. Handig restaurant bij het strand waar je kleine maaltijden kon eten. Alleen als je niet in het hoofdgebouw zit moet je een flinke stuk lopen naar kamers. Hadden gevraagd in hoofdgebouw maar door een Turkse feest kregen we een kamer veder weg. Onhandig als je slecht te been bent. Ook jammer dat er niet veel winkeltjes in de buurt zitten. Maar met een taxi of dommelbusje kan je goedkoop ergens heen gaan. Was onze tweede keer in dit hotel super!!! “
“ Dit resort is voor ons thuis komen! We komen hier al jaren en altijd met heel veel plezier. Als we binnen komen worden we vriendelijk en altijd met open armen ontvangen. Het personeel is super vriendelijk,of het nu in het restaurant,zwembar,snackbar of koffiecorner is. Zelfs de tuinmannen zijn super vriendelijk,iedereen heeft altijd een glimlach voor je klaar. Kamers zijn schoon,eten vinden wij goed voor ieder wat wils. Met vragen kunnen we altijd terecht bij Gülcin zij spreekt nederlands en is altijd bereid te helpen. We kijken altijd weer uit naar onze volgende vakantie. “
“ Geweldig hotel net een grote familie “
“ Was weer een heerlijke vakantie, alles bij de hand. Zwembad, strand met heel veel bedjes dus niet zoeken. Eten was voor iedereen wat. Wel veel vis. “
“ Hotel met schone kamers veel te doen ruim van opzet en over het algemeen goed warm eten en aardig personeel “
“ Super “
“ Zijn in dit hotel nu voor de 5e keer geweest, en het blijf elke weer een fijn hotel ,met iedere keer weer een vernieuwing ,zoals de bier bar, erg leuk idee, en de koffiebar weer vernieuwd, eten blijf ook elke keer weer een uitgebreide diverse verrassing “




