Veel Russen en Turken
“ Helaas is het niet de vakantie geworden waar we op gehoopt hadden. Er waren ontzettend veel Russen en Turken die werden ook voor getrokken bij de halen van drinken. Met name in de avonden stond je gewoon in de rij om wat drinken te halen. Wachttijd soms wel 10 minuten. Ook was de bar 24 uur open met als gevolg dat om 7 uur in de ochtend er al dronken mensen rondliepen. Ook was het stukje tussen het hotel en het strand een treurige boel. Waar ooit een fontein en een kleine speeltuin was. Liep je nu door een smerig ogende water put. Ook de afwerking g van de nooddeur naast onze kamer was een drama je keek zo naar buiten of ze hadden her en der pur gespoten. Ook kon deze deur niet goed dicht dus met kleine kinderen een gevaarlijke situatie. Voor de rest was het eten goed, echter zijn de russen niet gewend om keurig op je beurt te wachten bij het buffet. Waar ik keurig op mijn beurt wachte en een stukje vlees uit de bak te pakken kwam er een rus aan en trok het stuk vlees uit mijn tang. Ook bij het uitstappen van de lift wachten ze niet en totdat je eruit bent maar lopen gelijk naar binnen. Al met al toch wel een teleurstelling van deze vakantie. Ook viel mij Kemer tegen uitzicht op de bergen grandioos maar overal waar je liep winkels met zeurende verkopers. Dus voor mijn geen Kemer meer. “




