Fantastisch
“ Het was een fantastische vakantie. Schoone kamer elke dag, goede rustige sfeer, goede eten en drinken. Veel activiteiten mogelijkheden. “

“ Het was een fantastische vakantie. Schoone kamer elke dag, goede rustige sfeer, goede eten en drinken. Veel activiteiten mogelijkheden. “
“ Het is een prima hotel waar er bijzonder slecht Engels gesproken wordt. Het is erg gericht op de Russen! Het eten was vaak lauw in plaats van warm. Het regelen van een verjaardagstaart voor onze zoon was erg lastig omdat er weinig mensen Engels spreken. We hebben de taart uiteindelijk nooit ontvangen! De glijbanen zien er leuk uit maar zijn pas toegankelijk voor kinderen vanaf 9 jaar. ( dan mogen ze onder begeleiding) Vanaf 10 jaar mogen ze zelfstandig. DIt stond op geen enkele site vermeld en was een deceptie voor onze 7 jarige zoon! Er is geen bowling aanwezig zoals wel beschreven stond op verschillende sites! De mensen van de kidsclub zijn erg aardig voor de kinderen. Kortom, we hebben betere hotels bezocht in Turkije. “