Niet echt tevreden
“ Hotel en personeel en eten zeer goed,maar animatie zeer slecht veel te harde muziek aan het zwembad ,en soms twee verschillende muziek tegen elkaar op , je kan niet tot rust komen , daar zien ze ons nooit meer terug !!! “

“ Hotel en personeel en eten zeer goed,maar animatie zeer slecht veel te harde muziek aan het zwembad ,en soms twee verschillende muziek tegen elkaar op , je kan niet tot rust komen , daar zien ze ons nooit meer terug !!! “
“ Aanrader, prijs/kwaliteit technisch goed “
“ Ma Biche is een prima hotel. De ontvangst was geweldig. Ik werd al opgewacht door het personeel. Na de korte incheck kon ik naar mijn kamer onder begeleiding van een personeelslid. Hij bracht me naar mijn kamer. De kamer was prima met zeezicht en een prima bed. De kamer was voorzien van een minibar en dat was helemaal prima. Het hotel en de hele locatie was prima verzorgd. De all inclusive was ook prima op orde. Zijn er dan geen minpunten? Ja die waren er wel. Maar dat kan compleet voor mij alleen zijn. Voor de all inclusive vond ik met name de voor en na gerechten exquisite, het hoofdgerecht was of pasta of friet met vlees of vis. Ontbijt was prima maar ik vind het toch altijd raar dat je voor goede koffie dan weer naar de bar moet gaan die boven het restaurant ligt. Maar goed. Dit hotel ligt op een top locatie, de zwembaden zijn geweldig, het personeel is helemaal top. Als je voor meer dan twee dagen gaat en je wil iets meer van de locatie zien dan wil je een auto huren of een andere manier van vervoer. Wil je dat niet dan is het ook zeer zeker geen straf om op locatie te verblijven. Zeer zeker vijf sterren. Mijn enige kritiekpuntje zou zijn: bij het uitchecken werd mijn all inclusive bandje afgeknipt. Daarna durfde ik geen koffie meer te bestellen. Volgens mij had dat anders gekund. Hoe dan ook, het was geweldig. “




