Een onvergetelijke 10+ vakantie – topservice en perfect georganiseerd
“ Wij hebben een fantastische vakantie gehad in dit hotel! Alles was tot in de puntjes goed georganiseerd en het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je merkt echt dat er aan alles gedacht is, zelfs aan gasten met een beperking. Dat gaf ons een extra fijn en comfortabel gevoel tijdens ons verblijf. De service, sfeer en organisatie waren echt top. Voor ons absoluut een 10+ vakantie! Zeker een aanrader, wij komen graag nog eens terug! “


