“ Het hotel was niet groot en leek vrij nieuw. Echter de kamers waren te klein. Wij zaten met vier personen in een 3-persoonskamer waar een extra vouwbed was geplaatst. Het vouwbed had een diepe kuil in het midden. De kamer stond helemaal vol en er was nauwelijks ruimte voor de bagage. Bij aankomst heb ik gevraagd of we een ruimere kamer konden krijgen, maar we kregen te horen dat alle kamers hetzelfde formaat waren.
De schoonmaak van de kamers viel tegen, stofzuigen was niet altijd goed en de badkamer is naar mijn idee een week niet goed schoongemaakt. Er was geen bezem in de kamer om eventueel wat zand en stof zelf weg te nemen.
Het all inclusive concept was prima, hoewel variatie miste. Het animatie team was erg leuk en betrokken. Het boeken van excursies via in het Engels kon niet overal, het hotel was met name Russisch georiënteerd. “