Kamelya Aishen Club reviews

8,1
Fantastisch
108 reviews
88% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
40%
Goed
40%
Gemiddeld
7%
Matig
7%
Slecht
6%
8,8
Locatie
7,9
Hygiëne
9,0
Kindvriendelijk
8,5
Faciliteiten
8,0
Decoratie
7,7
Animatie
8,2
Personeel
7,5
Eten en drinken
7,7
Slaapcomfort
7,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (108)

Sorteer
0 - 10 van 108 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Kwaliteit prijsverhouding top!

Leuke resort, alles te krijgen. Variatie in eten, ze hebben oudere kamers en nieuwere. De nieuwe kamers zijn top.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 mei 2026
Geverifieerd
10

Super Resort, top verblijf - goede deal Prijsvrij

Ruim opgezet resort, strand, hippe beach/lounge bar, veel verschillende zwembaden waardoor je drukte maar ook rust kan op zoeken, overal goed & gevarieerd eten. Kwaliteit eten ook dikke prima

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 mei 2026
Geverifieerd
10

Top

Heerlijk hotel, goed eten en veel te beleven!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijk resort!

Al meerdere jaren komen wij hier. Prachtig park, vriendelijk personeel, mooie zwembaden (koud in mei), heerlijk eten. Wel erg druk. Zeker in het restaurant is het een krijspaleis, dat vinden wij echt minder. We gaan zeker terug maar niet meer tijdens schoolvakanties. D reizen daarentegen vinden wij een waardeloze reisorganisatie en zullen wij geen gebruik meer van maken. Zeer slecht bereikbaar en maken fout op fout, niet alleen bij ons. Zeer slechte service en een aantal keer klantonvriendelijk behandeld bij D reizen. Dus we gaan zeker terug naar Kamelya maar niet meer via D reizen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
10

Goed hotel

Zeer goede service Goed en warm eten Lekkere ijsjes

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Leuk park voor gezinnen.

Eten drinken perfect. Hele park is netjes. Veel zwemplezier gehad. Het was wel heel erg druk. Zeker gezien 1 hotel nog niet eens geopend was van de 3. Kamer was bij ons minder. Niet schoon net verkleind om een extra nooduitgang te creëren en dat gaf overlast. Ook lag de kamer vol met bouwstof toen wij aankwamen. Na melding bij de receptie is deze aardig goed schoongemaakt en dat bleef ook zo. Kan gebeuren, maar algemeen was de kamer echt te klein voor 3 personen door deze verbouwing en niet onze 5 sterren standaard (3 sterren kamers hebben wij beter gehad).

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
10

Fijne vakantie

Fijn hotel, schoon, ruim en alles aanwezig op het park. Water van de zwembaden was nog wel koud (april) maar kids hebben zich prima vermaakt in het binnenbad. Faciliteiten aan het strand ook prima, heerlijke strandstoelen/bedden en schoon.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
10

Perfect hotel voor familievakanties

Het hotel is schoon, netjes en goed onderhouden. Volop keus in zwembaden, met vermaak voor alle leeftijden. Buffetrestaurant is erg groot, massaal en druk. Aanbod van eten en drinken is goed.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
6,0

Veel te druk/massaal. In de rij moeten staan voor het zwembad om je handdoek kwijt te kunnen op een bedje. Zwembad bij de glijbanen opent pas om 10u. Veel te laat voor mensen met kleine kinderen die vroeg wakker zijn. De kamer waar wij sliepen was niet schoon, schimmel stond in de hoeken en rook erg muf. Ook matrassen waren hard. Schoonmaak was ook heel minimaal. Veel personeel sprak geen woord Engels (zelfs liveguards niet) Het waterpark werd om het uur een tijdje uitgezet. Heel vervelend. Je kon dan geen gebruik maken van de glijbanen. Het eten was verschrikkelijk. Weinig keus en echt niet lekker. Zeker voor kinderen nauwelijks iets normaals. Ook mega lange rijen, eer dat je je eten had en op een stoel zat was het koud. Ook waren er bijna nooit tafels vrij. Zeker geen 5 sterren waard. Ligging was wel goed. Aan een mooi strand en buiten hotel genoeg winkeltjes op korte loopafstand. Ook hele mooie tuinen (wel goed onderhouden) En nog een pluspunt. De hele dag door konden er lekkere ijsjes en lekkere taartjes worden gehaald. Voor ons geen Kamelya meer!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 4 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima voor een week

Groot complex, erg druk tijdens diner (in de rij, zoeken naar een 6-persoons tafel, lauw eten) geweldig aquapark, fijne familie suite. Prima vakantie gehad maar een week hier is lang genoeg.

Foto's van klanten