Orfeus Queen reviews

8,6
Fantastisch
3 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
33%
Goed
67%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
8,0
Locatie
8,0
Kindvriendelijk
8,6
Hygiëne
8,0
Faciliteiten
8,6
Decoratie
7,3
Personeel
6,6
Eten en drinken
8,0
Slaapcomfort
8,0
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (3)

Sorteer
0 - 3 van 3 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Lees voor dat je boekt

Het hotel heeft 3 verschillende gebouwen. Orfeus queen, orfeus park en orfeus armin. Je kunt naar hotels door over straat te steken pf ondergrondse tunnels. De receptie praat niet engels dus neem even je tijd om je weg te vinden. Wat wel heel leuk is eenmaal dat je je armbandje hebt ontvangen mag je in elk zwembad van alle hotels zwemmen en in alle restaurants eten. Ze bieden ook nog dingen aan zoals spa,fitness, massage,..etc

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 september 2025
Geverifieerd
8,0

Brood van dagen oud.niet te eten.

Dat was een nadeel dat het brood erg oud was.en het personeel zit vaak op de telefoon.het opruimen na het eten liet te wensen over.Maar de kamer was goed de beden ook.en de Wi-Fi ook.

Foto's van klanten