
“ Mooi resort, familiesuite ruim, alles mooi schoon, vriendelijke mensen, heerlijk eten. Wij hebben enorm genoten. “
“ Zeer goede resort om te verblijven, alles is superschoon en wordt zeer goed bijgehouden, Eten en drinken was goed tot zeer goed. onze villa kamer was zeer ruim en toereikend voor 5 personen, konden max 6 personen in, 3 x 2 persoons bed en 2 douchruimtes, mensen stonden klaar om je te helpen met bijna alles met een lach. Heerlijk tijd gehad daar en voor herhaling vatbaar. “
“ Het was opnieuw een heerlijke vakantie in Von Resort Golden Beach. Dit was het tweede jaar dat wij hier verbleven. Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn schoon en de tuinen worden mooi onderhouden. Wat dit resort onderscheidt van het Golden Beach hotel zijn de laagbouw bungalowtjes, die zorgen voor een prettige en rustige sfeer. Het eten is goed en gevarieerd, al heb je na een week ook wel weer behoefte aan iets anders. Het aquapark is mooi en biedt volop uitdaging voor zowel jong als oud. Een echte aanwinst dit seizoen is de nieuwe koffiecorner met heerlijke gebakjes. “
“ Alles goed voor elkaar. Top Een aanrader. “
“ Op zich een prima hotel en het eten is goed. Enige opmerking is dat er maar 2 a la restaurants open waren, en we daar extra voor moesten betalen. Dat staat nergens op de site van prijsvrij. We zaten in het begin van het seizoen (eind april), dus heeft waarschijnlijk daar mee te maken. Maar wel fijn als dat ook vermeld wordt. “
“ Zeer tevreden zijn wij terug gekomen van onze vakantie. Accomodatie is prima, ook met een gezin van 5. Verschillende zwembaden en loopafstand tot het strand. Eten was gevarieerd en bij het zwembad werd alles persoonlijk voor je bereid. Dat was top! Ik denk dat het in de zomervakantie wellicht erg massaal is. Nu was het vrij rustig. “
“ Wat een mooi en compleet ressort. We hebben als gezin super genoten van alles. De animatie, het eten . De vriendelijke mensen. Echt heen aanrader dus. Het ligt iets verder af van side centrum. Maar met de dolmus ben je daar ook zo. En dit is ook een leuke ervaring. “
“ Hoten moet vernieuwd worden vooral het eten zeer waardelos geworden altijd. Koud eten zwembad waardelos geworden “
“ Alles keurig netjes elke dag schone handdoeken zelfs je nacht kleding werd netjes opgevouwen op je bed neergelegd nee echt top geregeld “




