Leuk hotel
“ Goed hotel lekker genieten “

“ Goed hotel lekker genieten “
“ Als eerste wordt je in een invalidekamer gelegd, een douchstoel dus bijna geen ruimte om normaal te douche, beugels bij het bed, En dan ook nog eens de hele nacht lawaai van airco,s en vriezers enz, Dan maar bij betalen om rust te krijgen, Krijg je een bed die aan de kopkant schijnbaar door gezakt is op zijn poten, Eten was er voldoende veel al hetzelfde maar goed, Redelijk schoon, opdringerig om fooien te krijgen, betreft schoonmaak en ook wel in het restaurant, 1 die altijd aan de mannen zat waar de vrouw bij was, heb ik wel laten merken dat we daar niet van gediend waren, “
“ Prima hotel. Kamers zijn hier en daar wel gedateerd en zijn aan een update toe. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Faciliteiten uitstekend. Eten gewoon goed. Vroeg handdoekje leggen noodzakelijk bij adults-only. Ligging hotel t.o.v. strand niet geweldig. T.o.v. winkels en restaurants ujitstekend. “
“ Waarschijnlijk met boeken iets mis gegaan want dit was niet het hotel van de plaatjes... geen grote glijbanen en zwembaden. Gelukkig was receptionist het met ons eens en regelde ter plekke een ander hotel (zonder extra kosten), 'more fun for the child, is better', dus hup in hun eigen busje naar dream world Palace; groot zwembad, glijbanen, kidsclub. We hebben daar een heerlijke week gehad, goed verzorgd, iedereen even vriendelijk. Alleen de zon werkte niet helemaal mee. Mijn review is dus voor Dreamworld PALACE “
“ Hotel was koud en veel tocht, s’nachts maakte het koelkastje veel lawaai, eten was vaak lauw, maar de smaak was prima, verder zou het fijn zijn als er wat minder chocolade bij de patisserie zou zijn, want er zijn veel mensen die migraine krijgen van chocola, voor mij was dat dus het geval. Verder de bediening was super goed , hotel ook super schoon . “
“ Goed vriendelijk eten top schoon “
“ Het hotel, en het personeel hebben alles in zich om jou ultiem van je vakantie te laten genieten! Mooie kamers, goede bedden en douche, elke dag schoonmaken. Het eten is uitmuntend! De drank wordt uitgeserveerd, je hoeft er niet zelf om. Het personeel werkt hard en netjes, zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Deze week was voor ons vakantie vieren op zijn best!! “
“ We hebben via Prijsvrij een fijne vakantie gehad en zijn zeker tot rust gekomen. Toch zijn er een aantal punten die ons tegenvielen en die niet overeenkwamen met de verwachtingen die we vooraf hadden. Hotel & faciliteiten Het hotel zag er prima uit, maar er waren meerdere dingen die niet klopten met de reviews en de informatie die wij hadden. Het binnenzwembad was gesloten, waardoor we na sluitingstijd van het buitenzwembad (19:00 uur) niet meer konden zwemmen. De airco had tijd nodig voordat hij echt werkte en de communicatie met de gids was matig. Zo hadden wij een raftingactiviteit geboekt waarbij transfer inbegrepen was, maar omdat de meeste anderen een combi-deal hadden, moesten wij uren wachten tot zij klaar waren. Dat kostte ons onnodig veel vakantietijd. Eten & drinken Volgens de reviews scoorde het eten een 9.2, maar wij zijn het daar totaal niet mee eens. Er was wel veel keuze, maar de kwaliteit viel tegen: vlees was vaak droog, omeletten waren nog rauw van binnen en de A la carte was zelfs slechter dan het buffet. Voorbeelden: droge zalm die er niet vers uitzag, komkommer die uitgedroogd was en toetjes die ronduit vies smaakten. Dit viel ons echt tegen. Om die reden hebben we twee dagen buiten het hotel gegeten. Service & extra’s We hadden extra betaald voor betere vluchttijden, maar onze terugvlucht werd alsnog met 5,5 uur vervroegd waardoor we bijna een halve vakantiedag kwijt waren. Let daarom op de kleine lettertjes als je je vlucht boekt. Vluchten kunnen namelijk altijd nog gewijzigd worden. Na contact te hebben gehad kregen wij te horen dat wij geen compensatie hoefde te verwachten. Het hotel bood een sportmassage van 15 minuten aan als welkomstcadeau, maar toen we deze wilden inplannen op de laatste dag werd gezegd dat dit alleen op de eerste dag geldig was – iets wat ons niet duidelijk gecommuniceerd was. Daardoor konden we er geen gebruik van maken. Verder spreekt het personeel slecht Engels, waardoor ze vaak niet begrepen wat we bedoelden. Conclusie Al met al hebben we een fijne vakantie gehad, maar de beleving van het hotel voldeed niet aan onze verwachtingen. Vooral het eten, de slechte communicatie en de misleidende informatie rondom extra’s en activiteiten hebben ervoor gezorgd dat dit geen hotel is waar we nog eens naar terug zouden gaan. “
“ vriendelijk personeel alles goed schoon en lekker centraal gelegen “




