Slechtste 5 sterren hotel
“ Na 1 dag in dit hotel hebben we zelf een ander hotel geboekt! Eten koud en droog! Totaal geen animatie of muziek / sfeerloos. “

“ Na 1 dag in dit hotel hebben we zelf een ander hotel geboekt! Eten koud en droog! Totaal geen animatie of muziek / sfeerloos. “
“ Dit was ooit vast een prachtig 5 sterren hotel maar nu is het toe aan een grondige opknap- en schoonmaakbeurt. Dat het verouderd is is op zich niet erg maar veel (van meubilair tot bv deuren/deurposten) is beschadigd/kapot. Schoon is de kamer en de route er naar toe ook zeker niet!! Kamer is iig niet schoongemaakt toen wij er waren. Wel elke dag schone handdoeken. Faciliteiten (zwembad, sauna etc) wel netjes en goed, strand keurig. Eten en drinken voldoende/goed. Personeel vriendelijk In de buurt veel winkeltjes “
“ Niet al het personeel is erg vriendelijk. Geen animatie aan wezig staat niet aangegeven bij hotel ‘s avonds is er soms een show maar ook die zijn niet echt om van te genieten. Overdag is er niks te doen. Terwijl dit wel staat aan gegeven dat er dingen te doen zijn kwa activiteiten. “
“ Uitstekende keuken goed personeel Minpunt muziek s’avonds op terras en het entertainment (heel simpel en amateuristisch) “
“ Prima verblijf gehad in dit hotel, groot zwembad, familiekamers waren ruim genoeg. Er staat dat dit een 5* hotel is dit is naar onze niet correct een goed 4* sterren hotel. Dichtbij veel winkeltjes en dolmus station. Dolmus gaat naar Side en Manavgat voor naar de watervallen van Manavgat moet je wel over stappen in Manavgat op het dolmusstation. Goed strandbus rijdt bijna de hele dag. Bij de beachbar kan je heerlijk lunchen met heerlijke pizza's. “
“ We had good time on this hotel.. Swimming pool for & private beach is also big enough for everyone. The people that works there are very friendly. Good food and different choices.. We were not happy with our room because there was no wifi, floor not cleaned in longtime since it was full with dusty and the hallway is covered with carpet, bathroom was also old.... “
“ Vriendelijk personeel, goed eten ,mooie kamer “
“ De prijs was laag, vergeleken met andere hotels,.. maar het eten was... een ontgoocheling.. iedere dag idem.. de kip dat je s'middags zag.. zag je 5uur later identiek terug.. elke dag was gewoon een terugkerende voedselrol.. het zwembad was ok.. niet groot.. maar er word blijkbaar enorm gehoopt dat de mensen alle dagen aan zee gaan liggen/vertoeven.. want ligbedjes zijn er niet voldoende voor elke gast.. parasols.. daar zijn er veel te weinig van.. enja ook van veel te klein formaat..elke dag word wel de ligbedjes en de stenen rond het zwembad deftig afgespoeld.. in het zwembad.. nooit iemand gezien om de bladeren ofzo te verwijderen.. De kamer was voor deze prijs best ok.. maar de matras.. is veel te hard.. maar dat is elk zijn smaak natuurlijk. De airco was top.. helaas in de lichtste modus.. wel luidruchtig! De badkamer.. basic.. maar was best ok voor ons.. helaas wel geen werkende afzuiging.. waardoor je ziet dat de hoeken van de deur.. afzien ...vochtophoping.. Entertainment... op ons moment net voor begin juli. Triest!! Weinig sfeer.. de boxinstallatie.. was enorm oud.. en viel continue uit.. jammer voor die ene avond waar 3 mensen kwamen optredens met covers.. beschamend gewoon als artiest.. als je dit overkomt.. Ligging wel top!! 5min wandelen.. en honderden winkels.. aan goeie prijzen. Het busje was 3min wandelen.. om naar side of manavgat te gaan.. dus ook dit was goed.. Het personeel.. was matig.. afdienen.. goed... maar pas wnr het hotel voller geraakte.. dan serveerde men ons ook drank.. de eetruimte aankleden.. was helaas elke dag idem.. buitennop die ene dag.. turkse avond.. maar dit hotel heeft dringend een touch nodig..en een update.. Bevolking was 25 landen.. veel poolse mensen.. en russische idem.. maar uiteindelijk was dit niet storend! Kortom.. 1x ok.. voor een weekje.. Maar raden wij dit hotel aan.. nee Maar als het goedkoop moet.. en je wil er zijn om te shoppen.. dan is dit een hotel dat je kan overwegen.. maar niet meer voor ons. “
“ Goed hotel maar stuk minder dan de jaren ervoor “




