Fantastisch resort
“ Top resort, netjes, veel te doen. Vriendelijk personeel “

“ Top resort, netjes, veel te doen. Vriendelijk personeel “
“ Jacaranda is zoals het wordt omschreven "magic life", ook echt magic. Het is een prachtige locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid, goed en afwisselend aanbod van eten. Dagelijkse (sport) activiteiten waar je gratis aan deel kan nemen. Bij Jacaranda hoef je jezelf niet te vervelen, kan je bewegen afwisselen met relaxen en wordt er uitermate goed voor je gezorgd. In de avonden worden er diverse entertainment aangeboden en pakken ze goed uit met de aankleding om het compleet te maken. Twijfel je om deze keuze te maken om je vakantie bij Jacaranda te vieren, dan zou ik zeggen DOEN! Het is het meer dan waard. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Wij zijn voor de eerste keer in het hotel geweest van Jacaranda, wij hebben er ook lekker gegeten en genoten van het beachvolleybal op het strand “
“ Overall was het een zeer fijne plek. Alles goed georganiseerd. Heerlijk eten. Gewoon fijn en goed. Ik vind het receptie personeel niet vriendelijk en behulpzaam. Dus moest een paar keer op m’n strepen staan en dan wilden ze wel helpen. Het overige personeel (schoonmaak, bediening etc.) vind ik wel erg vriendelijk. De bedden waren niet onze smaak; pocketvering. Deed na een paar dagen gewoon pijn. Maar overall echt een heerlijke vakantie gehad. “
“ Mooie kamers, heel veel faciliteiten. Perfect eten/drinken. Geweldig personeel, aardig en vriendelijk. Ga je een week, hoef je het park niet af. Veel te doen en zien. Aanrader voor gezinnen met én zonder kinderen. “
“ Zeer groot hotel met veel gasten op een groot domein. Je moet grote afstanden afleggen-> voor naar het strand rijd er een golfkarretje om je te brengen. Je kan eten van 19u tot 21u -> gevolg -> veel mensen op 1 plek -> rustig eten gaat daarom niet. Het eten zelf is goed. Je kan eventueel kiezen om in een afzonderlijk restaurant te eten -> daar is het rustigerer maar heb je minder keuze Je moet van te voren reserveren-> een restaurant in open lucht heeft geen verkoeling. De bedden waren heel hard. Kamers waren ruim en schoon zoals heel het hotel. Door de massa was het personeel afstandelijk en weinig gedienstig. “
“ Groot resort en elke dag lekker vers eten. Shows was ook geweldig. “
“ Super vakantie gehad. Vriendelijk personeel, doen echt alles voor je. Alles was hartstikke schoon, zowel de kamer als het park. “

