Super!
“ Het was super! Het was mooi netjes en goed verzorgd. Elke dag goed eten met veel variatie. Erg mooi en leuk voor de kinderen. Al met al hebben we hier een top vakantie gehad. “

“ Het was super! Het was mooi netjes en goed verzorgd. Elke dag goed eten met veel variatie. Erg mooi en leuk voor de kinderen. Al met al hebben we hier een top vakantie gehad. “
“ Geen werkende airco op hotelkamer en in gehele gebouw. Hotelkamer met prachtig uitzicht op de zwembaden en grenzend aan de terrassen in het hoofdgebouw waar ook het restaurant zich in begeeft. Bij navraag geen werkende airco op de hotelkamer, bleek dat deze niet apart geregeld kon worden maar centraal voor heel het gebouw aan of uitgezet kon worden. Stond uitgeschakeld. Het was erg warm en benauwd op de kamer en ramen en deuren konden ´s nachts niet open want dan was slapen onmogelijk met de mensen die in grote groepen of dronken waren buiten rookten of bleven zitten. Klagen bij de receptie in het andere nieuwere gebouw hielp totaal niet. Zou telkens met de manager overlegd worden en moest blijkbaar ook een bedrijf voor komen om de centrale airco aan te zetten. Werden aan het lijntje gehouden en andere kamer was telkens niet beschikbaar in het nieuwere gebouw waar de airco wel apart was geregeld en werkte op de kamers. Dit zelf 7 jaar geleden in dezelfde maand mei ervaren bij de dezelfde buitentemperaturen. Ook de fitnessruimte was erg benauwd en warm, omdat daar in hetzelfde gebouw als onze kamer de airco niet werkte. Veel mensen klaagden hierover. Wij zijn geen beroepsklagers en al snel tevreden en hebben bewust een hotelkamer met werkende airco geboekt. Na meerdere gebroken en zeer korte slaapnachten vanwege de warmte waren wij en onze kinderen extreem moe ipv uitgerust te zijn op vakantie. Mensen hoorde je tot 05:30 uur buiten luidruchtig zijn, dus ramen en deuren konden niet open. Erg jammer en zeer teleurstellend. Wij komen hier dan ook nooit meer terug. Dit was onze 2e keer, maar bij deze nooit meer. “
“ Wederom een heerlijke vakantie gehad via Prijsvrij bij Club Calimera Serra Palace in Side Turkijke. Vorig jaar waren we hier ook al en ook nu weer een heerlijke vakantie gehad. Prima hotelkamers, alles wordt keurig schoon gehouden, prima te eten (niet bijzonder, maar wel goed) en heerlijk zwembad met voldoende vertier voor de kids en meer dan voldoende ligbedjes (je hoeft geen handdoeken te leggen, want er zijn voldoende ligbedden). En als je het zwembad zat bent, dan loop je zo het strand op waar wederom weer meer dan voldoende ligbedden voor je klaar staan. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ leuke familie hotel,heerlijk gegeten, personeel was heel vriendelijk.kamers waren ruim en werden goed schoongemaakt.veel winkels in de buurt “
“ Van 20 tot en met 29 april verbleven wij in hotel Calimera Serra Palace. Laat ik vooropstellen, wij hebben een fijne en leuke vakantie gehad. Toch wil ik eerlijk zijn, want voor het bedrag dat wij betaald hebben, hadden we meer verwacht. Dit hotel heeft namelijk duidelijk meer potentie dan er nu wordt benut. Bij aankomst begon het al wat rommelig. Tijdens het inchecken kregen wij vrijwel geen uitleg. We kregen alleen te horen waar onze kamer was en dat iemand met ons mee zou lopen voor de koffers. Verder werd er geen informatie gegeven over het eten, de handdoekenservice, de faciliteiten, het animatieprogramma, de kidsclub of andere belangrijke zaken. Dit voelde echt als het motto “zoek het zelf maar uit”. Voor een vijfsterrenhotel vind ik dat absoluut onder de maat. Uiteindelijk hebben we alles wel ontdekt, maar dat kost tijd en moeite en tot onze verbazing stond deze informatie ook niet duidelijk vermeld op de website via de QR‑code. Het hotel ligt daarnaast erg afgelegen, iets wat ons vooraf niet helemaal duidelijk was. We gingen ervan uit dat er wel wat te doen zou zijn in de directe omgeving, maar dat is praktisch niet het geval. Eigenlijk alles ligt minimaal tien minuten rijden. De bazaar en winkelstraat van Kizilot is eerlijk gezegd ook geen aanrader. Dit is op zich geen minpunt van het hotel zelf, maar wel goed om te weten als je hier boekt. De kamer daarentegen was ruim, netjes en echt brandschoon. Elke dag werd er grondig schoongemaakt en dat was uitstekend geregeld. Helaas waren de bedden een groot minpunt: extreem harde, goedkope matrassen die allesbehalve comfortabel waren. Ook de airco zorgde voor veel frustratie. Deze werkt alleen wanneer het pasje in de houder zit, en het is niet toegestaan daar een extra pasje in te laten. De schoonmaak haalt een eventueel achtergebleven pasje eruit en neemt dit mee. Daarnaast leek het, al is dat natuurlijk niet te bewijzen, alsof de stroom meerdere keren per dag bewust werd uitgeschakeld. Hierdoor reset de airco, wat vooral ’s nachts gebeurde. Regelmatig werden we wakker in een bloedhete kamer, omdat de airco simpelweg niet genoeg tijd kreeg om de kamer goed te koelen. Qua faciliteiten is het hotel prima in orde: meerdere zwembaden, glijbanen, een kidsclub en genoeg activiteiten. Alleen geldt ook hier weer: je moet alles zelf ontdekken, want uitleg of duidelijke informatie ontbreekt grotendeels. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, maar probeert je wel continu van alles aan te smeren, zoals massages, extra diners of kleding. Sommige medewerkers zijn daarbij behoorlijk opdringerig, wat soms als vervelend werd ervaren. Het absolute dieptepunt van dit hotel is het eten. We hebben vaker in all‑inclusive resorts verbleven en dit was veruit de minste ervaring. Het aanbod is zeer eentonig, met bijna elke dag hetzelfde eten, weinig variatie en beperkte keuze. Ongeveer 40% van het dinerbuffet bestaat uit desserts, terwijl de hoofdgerechten vaak middelmatig van kwaliteit zijn. Positief is wel dat je één keer mag eten in een à‑la‑carterestaurant. Wij hebben gekozen voor het Turkse restaurant, en dat was een wereld van verschil: heerlijk eten en veel betere kwaliteit. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad, maar dat komt vooral door het gezelschap en het weer. Voor een hotel van deze omvang en prijsklasse had de ervaring echt beter en luxer moeten zijn. Met betere organisatie, comfortabelere bedden en vooral beter eten kan dit hotel zoveel meer bieden dan wat het nu laat zien. “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ hotel serra “
“ Zeer netjes en schoon. “
“ Leuk hotel. Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. Om 10.30 uur was onze kamer nog niet klaar maar we mochten al gebruik gaan maken van de faciliteiten. Om 12.30 uur was onze kamer wel klaar. We hadden een familiekamer met 2 aparte slaapkamers. Ontzettend ruim en voldoende kastruimte. Ook de douche was erg ruim en netjes. We hadden 2 balkons. Op 1 balkon hing een waslijn, ideaal. Helaas was onze mini bar niet gevuld en werd deze ook niet aangevuld. Voor ons zelf geen probleem. Kamer werd erg schoon gehouden. Het hotel is ontzettend netjes en ruim. Mooie zwembaden en leuke glijbanen. De zee/ strand was vol met kiezels. Verschillende mogelijkheden om te eten. Wij waren er vanaf 26 april. Op 1 mei ging het hotel volledig open met alle eet mogelijkheden. Dit vonden wij jammer want dit verschil merkte je echt wel. Schepijs tussen 15-17 niet onze favoriet. Tot 1 mei kon je ook geen losse ijsjes krijgen. Heerlijke cocktails in de all in. De kinderen hebben flink gebruik gemaakt van de animatie. Ze organiseerde dan ook erg veel voor tieners. Met grote dank aan Med die het erg leuk deed met onze tieners. Er werd gevoetbald, gevolleybald, gebasketbald. Een dag regende het en toen werd het spel kubbs binnen gespeeld, ontzetten leuk. 1 dag gaan uit eten in Side bij restaurant Serenade. We werden bij het hotel opgehaald en weer thuis gebracht. Heerlijk gegeten daar. Op loopafstand is een leuk winkelcentrum. Hier typische Turkse winkels maar ook winkels met geprijsde artikelen. Migros ook op loofadstand. Op loopafstand de Dolmus die je naar Manavgat kan brengen voor de bazaar op maandag. “




