Goed
“ De betaalde bustransfer 40€ heen en terug was een grote ellende, chaos enz. enz. Geen reisleider gezien bij ontvangst bij de balie, ook niet in het hotel ! Onze naam stond niet op de lijst ! Dus werden wij aan ons lot overgelaten. Ook de bustransfer terug naar Antalya was wederom verdrietig, ook geen sms ontvangen over ophaal tijden, in een woord dramatisch !!! We hebben bij Tui zowel heen als terug een bustransfer moeten regelen, kosten 80€…voor wat betreft de bustransfer heeft Prijsvrij heeft Prijsvrij een wanprestatie geleverd en eisten wij restitutie ? Dit werd heel kinderachtig afgewezen !!! daar wij geen contact hadden gezocht met de chauffeur ! Kan het nog gekker ? Ja, maar dan alleen bij Prijsvrij ! “




