Sunis Evren Beach Resort & Spa reviews

8,8
Fantastisch
19 reviews
99% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
52%
Goed
42%
Gemiddeld
6%
Matig
0%
Slecht
0%
9,4
Locatie
9,4
Hygiëne
7,4
Kindvriendelijk
9,2
Faciliteiten
8,9
Decoratie
8,4
Animatie
9,6
Personeel
8,8
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
8,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (19)

Sorteer
0 - 10 van 19 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
8,0

Goed

De betaalde bustransfer 40€ heen en terug was een grote ellende, chaos enz. enz. Geen reisleider gezien bij ontvangst bij de balie, ook niet in het hotel ! Onze naam stond niet op de lijst ! Dus werden wij aan ons lot overgelaten. Ook de bustransfer terug naar Antalya was wederom verdrietig, ook geen sms ontvangen over ophaal tijden, in een woord dramatisch !!! We hebben bij Tui zowel heen als terug een bustransfer moeten regelen, kosten 80€…voor wat betreft de bustransfer heeft Prijsvrij heeft Prijsvrij een wanprestatie geleverd en eisten wij restitutie ? Dit werd heel kinderachtig afgewezen !!! daar wij geen contact hadden gezocht met de chauffeur ! Kan het nog gekker ? Ja, maar dan alleen bij Prijsvrij !

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Goeie vakantie.

Heerlijk weer, mooie accommodatie, lieve mensen, leuke winkels in de buurt. En 1 uur rijden van de luchthaven.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prachtige locatie met 5 sterren service

Heerlijk genoten van alle faciliteiten van het hotel. Alles was top geregeld.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2025
Geverifieerd
10

Relaxt resort , geen massa

Rustig resort , je komt geheel tot rust. We misten alleen animatie voor de kids .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2024
Geverifieerd
10

Zeer gastvrij top hotel

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Sunis Evren Beach. Al het personeel zorgt dat je het naar je zin hebt. Zelden zo goed en vriendelijk personeel gezien. Wij konden geen minpunten bedenken. Er komen hier wel veel Duits terugkerende gasten, wij zeggen, prima lui en relaxed. Strand is heel fijn, de zee loop je zo in, geen rotsen, steentjes of schelpen. Zeker niet twijfelen om dit hotel te boeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2024
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Hotel met ietwat gedateerde kamers, met name de badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is prima en gevarieerd. Animatie is vooral op Duitsers gericht

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2024
Geverifieerd
8,0

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2024
Geverifieerd
10

Top hotel!

We ervaren het hier als zeer uitstekend! Het eten is heel goed en variërend Personeel is zeer vriendelijk Leuke activiteiten ook. Kortom een aanrader .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 juli 2024
Geverifieerd
6,0

Geen toelichting bij de review gegeven

Foto's van klanten