Diamond Premium & Spa reviews

8,7
Fantastisch
8 reviews
91% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
74%
Goed
16%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
10%
7,1
Locatie
9,6
Hygiëne
7,6
Kindvriendelijk
9,1
Faciliteiten
8,7
Decoratie
7,3
Animatie
9,2
Personeel
9,1
Eten en drinken
8,6
Slaapcomfort
8,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (8)

Sorteer
0 - 8 van 8 reviews
Lutsenko
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2026
Geverifieerd
10

Super vakantie

Het hotel is erg lux en niet te groot Personeel super lief en behulpzaam Eten echt super Dolmus voor het hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Fijne vakantie Turkije

De reis is begonnen. Op luchthaven Düsseldorf hebben we inmiddels ingecheckt en is het eerste stukje van de spanning al van ons afgevallen. Met de koffers weg en de boardingpassen op zak, is het nu tijd voor een momentje rust. We zitten samen met een warm kopje koffie in de hand, een beetje om ons heen kijkend naar alle andere reizigers die ook hun eigen avontuur tegemoet gaan. Het geroezemoes van de luchthaven, de omroepberichten op de achtergrond en het gevoel van verwachting maken het extra bijzonder. Nog even en dan is het zover. Om 12 uur stijgen we op, op weg naar nieuwe herinneringen, andere plekken en hopelijk mooi weer. Voor nu genieten we gewoon van dit kleine moment samen het begin van iets moois.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2024
Geverifieerd
10

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022
9,0

Geweldig

Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel. Alles is goed verzorgd!!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2019
9,0

Geweldig heb genoten

Vond het geweldig personeel is ook zo vriendelijk en schoon

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019
2,0

Slecht hotel bah bah

Slechtste hotel ooit, vieze kamers wordt slecht schoongemaakt, eten koud, wacht rij bij drank veelste lang om 8 uur opstaan voor lig plek anders, anders kun je niet zonnen/zwemmen, kortom geen aanrader, en de personeel weet niet wat lachen is

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019
7,0

Mooi hotel, wel afgelegen.

Mooi hotel alles netjes en schoon. Kamers erg gehorig. Schoonmaak personeel vriendelijk. Eten goed veel variatie, bediening in het restaurant onderbemand geen coordinatie. Als het hotelmanagement komt eten vliegt het personeel. 25 x in Turkije geweest dit was qua restaurant bedieng wel het slechts weinig vriendelijkheid. Buiten het hotel geen winkels op loopafstand. Taxi's rekenen zeer hoge vaste euro prijzen. Ritje 5 min naar Manavgat 12 euro. Dolmus is top 3.5 lira naar side of manavgat. Ibo van de Vitamin bar is lekker aanwezig en maakt heerlijke drankjes( tegen betaling) Animatie heeft leuke en mooie shows.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019
8,0

Luxe, schoon, vriendelijke medewerkers

Prima vakantie gehad eind april. Zeker een aanrader

Foto's van klanten