Sunis Kumköy Beach Resort Hotel & Spa reviews

9,0
Fantastisch
102 reviews
97% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
63%
Goed
32%
Gemiddeld
1%
Matig
0%
Slecht
4%
9,4
Locatie
8,9
Hygiëne
8,8
Kindvriendelijk
9,1
Faciliteiten
8,7
Decoratie
8,3
Animatie
8,8
Personeel
8,9
Eten en drinken
8,8
Slaapcomfort
8,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (102)

Sorteer
0 - 10 van 102 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2026
Geverifieerd
10

Fijn hotel. Aanrader.

Sunis kumkoy is een groter hotel maar door de indeling en spreiding van de eetgelegenheden voelt het toch knus. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedjes. En ook weer door de aanleg met bruggetjes en palmbomen oogt het niet massaal. Heerlijk eten. Lekkere drankjes. En super vriendelijk personeel. Als je het hotel uitloopt ben je midden in de winkelstraat. Of neem je de dolmus richting Side. Heel klein minpuntje zou kunnen zijn dat de boulevard die je iets meer richting Side wel hebt ontbreekt.

Kiers
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2026
Geverifieerd
10

Geweldig Hotel.

Geweldig hotel, met veel vermaak mooie zwembaden veel ruimte, heel vriendelijk personeel, zekers voor herhaling vatbaar

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prachtige vakantie

Fantastische vakantie gehad Alleen was het hotel veel ste groot voor ons

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Fantastisch verblijf

Het hotel ligt op een prachtige locatie. Eten fantastisch. Alle medewerkers vriendelijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 mei 2026
Geverifieerd
10

Top resort

Dit is een aanrader. Mooie zwembaden/ uitgebreid buffet/ vriendelijk personeel. Netjes en verzorgd.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2026
Geverifieerd
10

Tophotel

1e x bij dit hotel maar alles goed geregeld Personeel vriendelijk Eten top

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2026
Geverifieerd
10

Goed hotel, prima verzorging

Vanaf het begin tot het einde alleen maar vriendelijk personeel, niets is ze teveel. Eten en drinken zoveel keus, je komt niets tekort.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Prima hotel en mooie ligging tegenover winkeltjes.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
10

Vakantie met familie en vrienden

Het is een super schoon hotel Zwembad is mooi We waren met 24 man en hadden genoeg bedjes Mis alleen in het kinderbad een glijbaantje Verder ons prima vermaakt met zijn allen

Foto's van klanten