“ Het was een prachtig hotel, het eten en het personeel waren uitstekend. “

“ Het was een prachtig hotel, het eten en het personeel waren uitstekend. “
“ Ik had 900 euro in de safe van de hotel kamer gelegd. Uiteindelijk zag ik dat er 450 euro gestolen was uit de safe. Toen ik dit meldde bij de hotel hielpen ze niet echt mee, uiteindelijk hadden we een document met wie allemaal in mijn kamer was gekomen en we zagen dat er een technicus in mijn kamer was gekomen, terwijl ik aan het zwembad lag die tijd. De hotel wou totaal niet mee werken en beschermde hun eigen personeel, en toen de politie kwam leek het soort van vriendjes politiek. Het leek allemaal op een toneelstuk en de politie deed alsof ze gingen achter halen wie het was, terwijl het overduidelijk het personeel van de hotel was. Erg ontevreden mee, ik raad het NIET aan om naar deze hotel te gaan. “
“ Groot hotel, eind augustus hier verbleven, wordt vooral bezet door oost Europeanen en Russen (wel +70%) Slechts enkele stelletjes uit NL gezien, rest Europeanen uit bijv. D, DK en nationale gasten. Voor mijn beleving te veel gasten voor de accommodatie. Handdoeken leggers bij het zwembad. Eten was wel goed, wel eens beter gehad maar ook slechter. Afwisseling qua eten buiten de salades/ standaard dingen was er wel. Receptie deed z’n ding en daar bleef het bij, inchecken en klaar, geen verdere info oid. We hadden een mooie kamer op de 6e verdieping in het ronde gedeelte, met uitblik op het zwembad en de rivier waar de piraten boten regelmatig langs vaarden. Kamer was ruim en schoon, elke dag schoonmaak. Na zo vaak melden, werd de defecte föhn pas na 5 dagen vervangen en de buitenlamp op het terras zal nu nog steeds defect zijn. Kom je voor je rust, dan zal de muziek je storen, ons niet. Tot 23 u buitenmuziek. Muziek is deels gericht op de oost Europese / Russische gasten, ook in de disco. Bus die stopt voor het hotel reed elke 20 min. om bijv. Manavgat of Side te bezoeken (lijn 2/10/11) strand door een verhard pad in ca 5/6 min lopen ter bereiken. Genoeg ligbedden en hier ook de mogelijkheden om drankjes en eten in buffetvorm te bemachtigen. Al met al werd dit hotel goedkoper aangeboden en dan kun je ook wat minder verwachten. “
“ Wij zouden dit hotel maar 3 sterren geven. De klantvriendelijkheid van het personeel was ver te zoeken. Alleen het kidsclub team waren lief en vriendelijk. Verder was de afwerking in de kamers ook zeer slecht. We hadden een familiekamer met dus 2 badkamers waarvan 1 douche niet werkte naar behoren en in die wc in die badkamer bleef maar lopen zodat je niet kon doorspoelen. Hebben dit aangegeven, maar niks aan gedaan. Op onze kamer werden we vaak midden in de nacht meerdere keren wakker van geschuif met stoelen wat na dagen achter elkaar ook begon te irriteren. Dan was er nog een peuter zwembad waarvan de randen helemaal aan het afbrokkelen was, waardoor er dus allemaal scherpe randen waren. Bij de grote baden zaten de filters rondom het bad helemaal onder de schimmel. Het eten was wel oke, maar weinig voor de kindjes anders dan pannenkoeken, patat en pasta. Veel hetzelfde elke dag weer. Kortom het hotel viel ons zwaar tegen. “
“ Ons verblijf in dit hotel was ronduit slecht. De bars waren zeer beperkt en vaak onderbezet, waardoor lange wachttijden ontstonden. De animatie was bijna afwezig en totaal niet boeiend. Wat betreft het eten: elke dag hetzelfde, weinig variatie en van lage kwaliteit. Ook de faciliteiten bij het zwembad waren onvoldoende. Er waren te weinig ligbedden, parasols en tafeltjes voor het aantal gasten, wat tot veel frustratie leidde. Kortom, een heel slechte ervaring. Wij komen hier nooit meer terug en raden dit hotel absoluut niet aan. “
“ Geen higiene 0 ster hotel waard. Stoelen bewegen tafels borden ramen zijn vies!! Geen goede servies. “
“ Samen met mijn puberzoon verbleven we tien dagen in het LRS Port River Hotel & Spa in Titreyengol, vlakbij Sorgun. Bij aankomst werd ons bij de receptie gevraagd of we een andere kamer wilden. Dit omdat ze zagen dat we moeder en zoon zijn en of we dan liever twee aparte bedden wilden. Hiermee gingen we akkoord. Vrijwel iedereen, die bij het LRS Port River Hotel & Spa werken zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral de medewerkers van de Spa zijn hartelijk, gastvrij, grappig en warm in benadering. “




