Ali Bey Resort Sorgun reviews

9,1
Fantastisch
39 reviews
96% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
80%
Goed
10%
Gemiddeld
5%
Matig
0%
Slecht
5%
8,9
Locatie
9,2
Hygiëne
9,3
Kindvriendelijk
9,3
Faciliteiten
8,7
Decoratie
6,9
Animatie
9,1
Personeel
9,4
Eten en drinken
8,3
Slaapcomfort
8,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (39)

Sorteer
0 - 10 van 39 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
10

Overtreffende trap

Geweldig resort met vriendelijke mensen en uitstekende accommodatie. Heerlijk in april het verwarmde zwembad. In vergelijking met andere resort de overtreffende trap

De Jong
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2026
Geverifieerd
10

Fantastische vakantie

Met ons gezin acht dagen in de meivakantie hier geweest. Wat een heerlijke vakantie was dit. Overladen door luxe, vriendelijke mensen en dat alles in een groene oase. Wij komen zeker terug.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2025
Geverifieerd
10

Heerlijke herfstvakantie in de zon

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2025
Geverifieerd
10

Vakantie bij Alibey resort

Super mooie vakantie gehad bij alibey resort. 8 dagen vinden wij wel genoeg dan hebben we alles wel gezien. Ook het eten is zeergoed en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 2 september 2025
Geverifieerd
6,0

Prachtig report, accomodatie beduidend minder

Het report is echt heel erg mooi, goed onderhouden, prachtig aan het strand en ruim opgezet. Het eten is heerlijk en veel variatie. De accomodatie echter is erg verouderd, niet schoon en heel erg gehorig. Daarnaast is een familiekamer een ruimte die gescheiden is dooreen soort klapdeur, dus allesbehalve privacy. Je hoort alles van de gasten die boven je verblijven. In de douche zit een soort luchtkoker waardoor al het geluid van je "bovenburen" hoorbaar is, dus als zij midden in de nacht gaan douchen, lig je wakker. Erg jammer van zo'n report, voor ons reden om niet meer hiernaar terug te komen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2025
Geverifieerd
10

Ali Bey hotel

Genoten van zon zwemmen zee eten drinken ijsjes maar ook van de mooie kamer; het lekkere eten (keuze is reuze) en het super vriendelijke personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2025
Geverifieerd
10

Altijd goed

Een heel fijn hotel maar erg druk de laatste jaren.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 juli 2025
Geverifieerd
10

veel te kort maar heel erg leuk voor ieder van ons!

We waren met 6, leeftijden: 14,23,28,50+, een beetje van alle leeftijden dus. We hebben ons allemaal goed gevoeld, er was voor elk wat wils. Fijne bars, vriendelijk personeel, heel mooie, lommerrijke omgeving en meer dan genoeg leuke plekjes in de zon. Hoewel er veel volk was toch niet het gevoel dat er geen plaats was voor ons, zelfs om met 6 samen aan het zwembad/restaurant/bar te zitten.

Foto's van klanten