Was oké
“ Vakantie was ok alleen me vrouw heeft een voedselvergiftiging gehad (gelukkig wel richting einde van de vakantie). Bij de apotheek (schuin tegenover het hotel) hoorde ik dat zij niet de enigste was uit het hotel. Het ziet er allemaal netjes uit in het hotel en veel personeel die ervoor zorgen dat je optimaal van je vakantie kan genieten. Vind het zelf geen 5 sterren hotel waard eerder 4 sterren als je naar de faciliteiten kijkt en dit vergelijkt met andere 5 sterren hotels. Ook als je naar de inrichting van de kamers kijkt. Aan de andere kant de service die geleverd word is wel 5 sterren waard. Er word overal aan gedacht. En het personeel werkt hard om je te ontzorgen zodat je optimaal van je vakantie kan genieten. “




