Een maal melas altijd melas
“ Alles prima “

“ Alles prima “
“ Uitstekend resort. De medewerkers zijn het goud van het resort. Uitstekend eten en accomodaties. . De plaatselijke reisleider Serbay Basceken heeft ons uitstekend geholpen bij een probleem dat een van onze groep tijdelijk naar het ziekenhuis moest. “
“ Alles top “
“ Hotel heeft een mooie ligging maar begint gedateerd te raken. Eten is redelijk maar is eigenlijk eentonig. Na 1 week begint de cyclus opnieuw ook de keuze is in de loop der jaren beperkter geworden . Personeel heeft soms voorkeur wie ze wel snel helpen of misschien helemaal niet. Na ons 10e bezoek gaan we volgend jaar toch ergens anders kijken. “
“ Hotel heeft een mooie ligging maar raakt gedateerd. Eten is vaak eentonig, na 1 week begint de keuze opnieuw. Personeel vriendelijk maar sommige hebben een voorkeur qua bediening. “
“ Victory Resort “
“ Super hotel alles is goed we hebben met ons gezin een mooie vakantie gehad “
“ Leuke animatie,niet opdringerig, savonds mooie shows “




