“ Prachtig hotel. Wij verbleven in een ruime kamer met zicht op het zwembad en de zee, erg mooi uitzicht. Kamers zijn mooi ingericht, worden goed schoon gehouden, bedden zijn prima, kamer is wel erg gehorig dus slaapoordopjes wel aanbevolen. Rond deze tijd van het jaar was er voldoende plek aan het zwembad, er zijn altijd wel bedjes in de zon vrij. De pool-jongens komen je drinken brengen op rolschaatsen, super leuk. Zwembad is wel ijskoud in mei, alleen voor de echte die-hards. Strand is ook mooi, wel veel stenen. Het eten is ontzettend goed en divers. Veel keuze uit bekende gerechten maar ook gerechten uit de Turkse keuken. Er zijn 3 a-la-carte restaurants die je kunt boeken, er is geen limiet. Personeel is heel vriendelijk, willen je overal wel bij helpen, maar verwachten daarbij ook wel regelmatig een tip. Personeel spreekt Duits, en ook Engels maar hun Engels is wel slecht, begrijpen het niet altijd als je Engels spreekt. Voertaal is echt wel Duits.
“