Seaden Quality Resort & Spa reviews

9,5
Fantastisch
21 reviews
95% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
85%
Goed
10%
Gemiddeld
0%
Matig
5%
Slecht
0%
9,1
Locatie
8,5
Kindvriendelijk
9,5
Hygiëne
9,6
Faciliteiten
10
Animatie
9,5
Decoratie
9,8
Personeel
9,6
Eten en drinken
9,2
Slaapcomfort
9,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (21)

Sorteer
0 - 10 van 21 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 juni 2026
Geverifieerd
10

Top locatie

Heerlijk hotel. Geen dronken mensen, voldoende bedjes, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Alleen water in het zwembad was erg koud. En ligt wat verder van de winkels aan de boulevard. Dag auto gehuurd via receptie. Alles snel en netjes geregeld met tips wat de moeite waard is.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2026
Geverifieerd
10

Super hotel

Heerlijk hotel , fijne bediening , je komt niets te kort . super schoon

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

Prachtig hotel. Wij verbleven in een ruime kamer met zicht op het zwembad en de zee, erg mooi uitzicht. Kamers zijn mooi ingericht, worden goed schoon gehouden, bedden zijn prima, kamer is wel erg gehorig dus slaapoordopjes wel aanbevolen. Rond deze tijd van het jaar was er voldoende plek aan het zwembad, er zijn altijd wel bedjes in de zon vrij. De pool-jongens komen je drinken brengen op rolschaatsen, super leuk. Zwembad is wel ijskoud in mei, alleen voor de echte die-hards. Strand is ook mooi, wel veel stenen. Het eten is ontzettend goed en divers. Veel keuze uit bekende gerechten maar ook gerechten uit de Turkse keuken. Er zijn 3 a-la-carte restaurants die je kunt boeken, er is geen limiet. Personeel is heel vriendelijk, willen je overal wel bij helpen, maar verwachten daarbij ook wel regelmatig een tip. Personeel spreekt Duits, en ook Engels maar hun Engels is wel slecht, begrijpen het niet altijd als je Engels spreekt. Voertaal is echt wel Duits.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 april 2026
Geverifieerd
10

VAKANTIE!!

Seaden is een geweldig hotel mooi schoon, lief personeel, heerlijk eten alles klopt en aan alles is gedacht!

Bongers
Laatst bijgewerkt: 13 april 2026
Geverifieerd
10

Goed verzorgd accommodatie met een zeer goede keuken

Een zeer fijn hotel. Eten zeer goed. Kamers groot en goed uitgerust. Schoonmaak in het gehele hotel zeer netjes. Personeel zeer professioneel en vriendelijk.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 17 februari 2026
Geverifieerd
10

Familie

Het was uitstekend verblijf.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2025
Geverifieerd
10

Uitstekend

Sinem
Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2025
Geverifieerd
10

Fantastisch

We hebben een top vakantie gehad. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Het eten was heerlijk, personeel was super vriendelijk, alles was super schoon. Werkelijk niets op aan te merken. Ik raad dit hotel zeer zeker aan!

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2025
Geverifieerd
8,0

Fijne accommodatie

Prima hotel met heel fijn personeel.

Eising
Laatst bijgewerkt: 10 juli 2025
Geverifieerd
10

Super vakantie

Service van dit hotel is top . Eten en drinken is goed en voldoende , verschillende thema’s qua avond eten . Personeel erg vriendelijk en behulpzaam .

Foto's van klanten