
โ alles netjes goed eten entertainment prima . Alleen is er veel hoogte verschil en de liften naar de verschillende niveaus liggen raar uit elkaar. Pas na 8 dagen alle trappen en liften gevonden ;-) Wij lagen in gebouw 2 en daar is nog oud meubilair, de bedden helaas erg doorgezakt. maar verder niets op aan te merken! โ
โ We komen hier nu voor de tweede keer . Prachtig hotel , het is wel groot maar voor iedereen is er een plekje voor te relaxen,en een hotel zonder gedoe om n bedje aan het zwembad. Eten is er in overvloed. Dan zijn er nog de a la carte restaurants. Het italiaans heeft mijn voorkeur . De bediening is zeer vriendelijk en attent . En dan zijn er nog katten voor de liefhebbers. de lieve katjes wat goed verzorgd worden. Via het strand kun je na Side lopen of met een taxi of dolmus .(deze staan aan de voorkant van het hotel ) Dus alles bij alles het was een top vakantie ๐๏ธ๐๏ธโฑ๏ธ โ
โ Erg veel trappen . โ
โ Dit was alles wat je verwacht van een all-inclusive hotelformule. Mooie familiekamer geboekt en van het hotel zelfs een gratis upgrade gekregen met zeezicht. Eten en drinken alles meer dan voldoende en van goede kwaliteit. Meer dan genoeg verschillende mogelijkheden om te eten : algemeen restaurant, themarestaurants en dan nog kleinere snacks te verkrijgen bij de verschillende zwembaden. Mooie wandelboulevard tot in Side. Kortom een aanrader. Top ! โ
โ Alles wat vakantie moet zijn โ
โ Wij komen er al 10 jaar .gewoon super. โ
โ Hier kom je niks te kort. โ
โ Goede accommodatie de kamer was wel aan renovatie toe was erg verouderd. Het restaurant was goed echter waren er lange rijen als het druker was โ
โ geen toevoegingen meer โ




