Side Star Elegance reviews

9,5
Fantastisch
52 reviews
97% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
87%
Goed
10%
Gemiddeld
0%
Matig
3%
Slecht
0%
9,1
Locatie
9,3
Hygiรซne
8,5
Kindvriendelijk
9,2
Faciliteiten
9,0
Decoratie
8,0
Animatie
9,6
Personeel
9,5
Eten en drinken
9,0
Slaapcomfort
8,9
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (52)

Sorteer
0 - 10 van 52 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2026
Geverifieerd
10

prachtig netjes hotel wel moeilijker begaanbaar voor ouderen vanwege het hoogte verschil

โ€œ alles netjes goed eten entertainment prima . Alleen is er veel hoogte verschil en de liften naar de verschillende niveaus liggen raar uit elkaar. Pas na 8 dagen alle trappen en liften gevonden ;-) Wij lagen in gebouw 2 en daar is nog oud meubilair, de bedden helaas erg doorgezakt. maar verder niets op aan te merken! โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 mei 2026
Geverifieerd
10

Heerlijke vakantie

โ€œ We komen hier nu voor de tweede keer . Prachtig hotel , het is wel groot maar voor iedereen is er een plekje voor te relaxen,en een hotel zonder gedoe om n bedje aan het zwembad. Eten is er in overvloed. Dan zijn er nog de a la carte restaurants. Het italiaans heeft mijn voorkeur . De bediening is zeer vriendelijk en attent . En dan zijn er nog katten voor de liefhebbers. de lieve katjes wat goed verzorgd worden. Via het strand kun je na Side lopen of met een taxi of dolmus .(deze staan aan de voorkant van het hotel ) Dus alles bij alles het was een top vakantie ๐Ÿ๏ธ๐Ÿ–๏ธโ›ฑ๏ธ โ€œ

van Schaik
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

Zeer goed.alleen erg veel trappen

โ€œ Erg veel trappen . โ€œ

Vuylsteke Patrick
Laatst bijgewerkt: 17 april 2026
10

Fantastische vakantie in Side Star Elegance

โ€œ Dit was alles wat je verwacht van een all-inclusive hotelformule. Mooie familiekamer geboekt en van het hotel zelfs een gratis upgrade gekregen met zeezicht. Eten en drinken alles meer dan voldoende en van goede kwaliteit. Meer dan genoeg verschillende mogelijkheden om te eten : algemeen restaurant, themarestaurants en dan nog kleinere snacks te verkrijgen bij de verschillende zwembaden. Mooie wandelboulevard tot in Side. Kortom een aanrader. Top ! โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 december 2025
Geverifieerd
10

Super

โ€œ Alles wat vakantie moet zijn โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 december 2025
Geverifieerd
10

Super hotel wij komen er al

โ€œ Wij komen er al 10 jaar .gewoon super. โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2025
Geverifieerd
10

Geweldig hotel

โ€œ Hier kom je niks te kort. โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2025
Geverifieerd
8,0

Goede accommodatie

โ€œ Goede accommodatie de kamer was wel aan renovatie toe was erg verouderd. Het restaurant was goed echter waren er lange rijen als het druker was โ€œ

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2025
Geverifieerd
10

alles naar wens

โ€œ geen toevoegingen meer โ€œ

Foto's van klanten