“ Zat in zo'n hut, was oud maar wel schoon. Bed was oke, alleen jammer dat je niet met de deur open kon slapen omdat dan iedereen binnen kan komen. Eten was op zich goed, wel vaak hetzelfde 3x zalm in de week of zo. Was wel lekker rustig daar gelukkig geen if nauwelijks animatie. “
