Veel keuzes en personeel goed .
“ Eten was geweldig op ieder moment van de dag , met personeel kon je geintjes maken . “

“ Eten was geweldig op ieder moment van de dag , met personeel kon je geintjes maken . “
“ Prachtig hotel, fantastisch eten. Prima ligging maar nooit meer met D reizen. Ons hotel was door hun bedrijf wat ze in dienst hadden het hotel geannuleerd. 1 e nacht en een upgrade moeten betalen omdat we anders buiten sliepen. Gemail, geapped, slap excuus gekregen. Laat onze geld terug gehad “
“ Voor de 2x hier mijn vakantie doorgebracht. Voor mij een zeer fijn,net hotel,met vriendelijk,behulpzaam personeel! Mooie verzorgde kamer,en lekker eten. Aankoms5 was om 8.45u,aangemeld ,gaan ontbijten,en om 10u was er een kamer geregeld, top! Ga zeker nog terug. “
“ Super hotel enkel wat afgelegen. Maar uitstekend “
“ Mooi hotel mooie inrichting enkel nog een mooie avondshow buiten het hoogseizoen zou welkom zijn “
“ Het hotel was zeer proper WE HADDEN EEN MOOIE KAMER ER WAS VEEL KUZE VAN LEKKER ETEN EN VRIENDELIJK PERSONEEL ALLES NAAR WENS “
“ All in zoals het hoort Super luxe hotel en slechts 3 jaar oud Wel iets afgelegen maar Dolmus bud en bus naar strand rijd regelmatig “
“ Het beste hotel waar we al de jaren konden verblijven “
“ Vriendelijk personeel maar het heeft aandachtspunten “
“ Het is echt zoals omschreven is “




