Voyage sorgun is een fantastisch resort.
“ Alles was tot in de puntjes verzorgd, van het eten, drinken en de service PERFECT. “

“ Alles was tot in de puntjes verzorgd, van het eten, drinken en de service PERFECT. “
“ Uitstekend Hotel. Alles is goed “
“ Dit is leuk hotel, breed opgezet met kleine gebouwen met max. 3 verdiepingen waardoor je gevoel hebt dat je op vakantiepark zit. Vriendelijke mensen die alles voor je regelen. Leuke animatie , elke avond leuke shows ook in meivakantie, en met koningsdag hebben ze speciaal feest georganiseerd. We gaan zeker nog terug, en ik raad Dit hotel aan. “
“ Het is in onze beleving het allerbeste hotel in die regio. “
“ Prima kamers, goede bedden, dagelijks verse lakens, handdoeken 2x per dag, overal zeer vriendelijk personeel, uitstekende keuken waar alles te verkrijgen is, zeer goed verzorgde buffetten, heerlijke strandbar, kindvriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar “
“ Ga 2 maal per jaar naar Turkije altijd naar 5 sterren hotels maar dit hotel stak erboven uit snelle service en kwaliteit van eten ongelooflijk goed, ook zeer vriendelijk personeel “
“ Dit is geen traditioneel massaal buffet en handoekjes leggen resort. Dit resort is heel ruim opgezet waardoor je niet door hebt dat er toch veel mensen zijn. Het eten en drinken is geweldig. Cocktails die met aandacht gemaakt worden en met kwalitatieve drank (geen plastic bekers met mai tai zoals je bij vele andere resorts hebt) en eten wat altijd warm en vers bereis is met veel variatie. Er is ook een patisserie waar je extreem mooie en lekkere gebakjes kunt krijgen alsof je in een luxe dure bakkerij bent. Ze zijn de hele dag aan het poetsen en je vind dan ook geen kruimel op de grond. De huisjes/appartementen zijn heel schoon, modern en rustig. Je krijgt een assistent via een whatsapp groep waaraan je alles kunt vragen zoals badje voor de kleine of een reservering in een van de (toeslag) restaurants. Het griekse restaurant is echt een aanrader! Lekker eten en ze maken er echt een feestje van! Al met al was dit een heerlijke vakantie. “
“ Geweldig hotel “
“ We hebben enorm genoten van ons verblijf. Onze bungalow was zeer schoon en prettig, het resort was heel mooi met alle voorzieningen en het eten was uitstekend. Heel vriendelijk personeel en het ontbrak ons aan niets. Voor mensen die minder goed ter been zijn is het wel goed om te weten dat bungalows gebouwtjes zijn met twee of drie verdiepingen zonder lift. Het kan dan handig zijn om een bungalow op de begane grond te boeken. “
“ Dit is echt een geweldig hotel waar alles klopt, en niets op aan te merken valt. “



