Voyage Sorgun reviews

9,7
Fantastisch
24 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
90%
Goed
10%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,5
Locatie
9,8
Hygiëne
9,8
Kindvriendelijk
9,9
Faciliteiten
9,9
Decoratie
10
Animatie
9,8
Personeel
9,8
Eten en drinken
9,3
Slaapcomfort
9,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (24)

Sorteer
0 - 10 van 24 reviews
Homan
Laatst bijgewerkt: 26 mei 2026
Geverifieerd
10

Voyage sorgun is een fantastisch resort.

Alles was tot in de puntjes verzorgd, van het eten, drinken en de service PERFECT.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2026
Geverifieerd
10

Goede service, vriendelijk personeel

Uitstekend Hotel. Alles is goed

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 mei 2026
Geverifieerd
10

Voyage sorgun geweldig hotel

Dit is leuk hotel, breed opgezet met kleine gebouwen met max. 3 verdiepingen waardoor je gevoel hebt dat je op vakantiepark zit. Vriendelijke mensen die alles voor je regelen. Leuke animatie , elke avond leuke shows ook in meivakantie, en met koningsdag hebben ze speciaal feest georganiseerd. We gaan zeker nog terug, en ik raad Dit hotel aan.

Schutte
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2026
Geverifieerd
10

TOP resort

Het is in onze beleving het allerbeste hotel in die regio.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 20 april 2026
Geverifieerd
10

Uitstekend, top !

Prima kamers, goede bedden, dagelijks verse lakens, handdoeken 2x per dag, overal zeer vriendelijk personeel, uitstekende keuken waar alles te verkrijgen is, zeer goed verzorgde buffetten, heerlijke strandbar, kindvriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar

Dillen
Laatst bijgewerkt: 24 mei 2025
Geverifieerd
10

Zeer snelle bediening zeer vriendelijk personeel alles super proper eten geweldig, ga 2 maal per jaar naar Turkije altijd 5 sterren hotels maar dit hotel stak erboven uitt

Ga 2 maal per jaar naar Turkije altijd naar 5 sterren hotels maar dit hotel stak erboven uit snelle service en kwaliteit van eten ongelooflijk goed, ook zeer vriendelijk personeel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 22 mei 2025
Geverifieerd
10

Super luxe, schoon resort met heerlijk eten en drinken.

Dit is geen traditioneel massaal buffet en handoekjes leggen resort. Dit resort is heel ruim opgezet waardoor je niet door hebt dat er toch veel mensen zijn. Het eten en drinken is geweldig. Cocktails die met aandacht gemaakt worden en met kwalitatieve drank (geen plastic bekers met mai tai zoals je bij vele andere resorts hebt) en eten wat altijd warm en vers bereis is met veel variatie. Er is ook een patisserie waar je extreem mooie en lekkere gebakjes kunt krijgen alsof je in een luxe dure bakkerij bent. Ze zijn de hele dag aan het poetsen en je vind dan ook geen kruimel op de grond. De huisjes/appartementen zijn heel schoon, modern en rustig. Je krijgt een assistent via een whatsapp groep waaraan je alles kunt vragen zoals badje voor de kleine of een reservering in een van de (toeslag) restaurants. Het griekse restaurant is echt een aanrader! Lekker eten en ze maken er echt een feestje van! Al met al was dit een heerlijke vakantie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2025
Geverifieerd
10

Geweldig

Geweldig hotel

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 5 mei 2025
Geverifieerd
10

Wat een fantastisch resort

We hebben enorm genoten van ons verblijf. Onze bungalow was zeer schoon en prettig, het resort was heel mooi met alle voorzieningen en het eten was uitstekend. Heel vriendelijk personeel en het ontbrak ons aan niets. Voor mensen die minder goed ter been zijn is het wel goed om te weten dat bungalows gebouwtjes zijn met twee of drie verdiepingen zonder lift. Het kan dan handig zijn om een bungalow op de begane grond te boeken.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 30 april 2025
Geverifieerd
10

Geweldig

Dit is echt een geweldig hotel waar alles klopt, en niets op aan te merken valt.

Foto's van klanten