Anoniem
Laatst bijgewerkt: 12 november 2025
Geverifieerd
basishotel
“ basishotel op ideale centrale locatie, kamers in kelderdeel met geen of zeer klein raam, geen verversing van lucht en daardoor enorm warm. Eigenlijk zouden deze kamers niet verhuurd moeten worden. Badkamer op zich prima, wel wat schimmel in de douche. Ontvangst was prima en vriendelijk, ontbijt was goed op de bovenste etage met mooi uitzicht. “
