Perfect!
“ Prachtig hotel op een perfecte locatie. Mooie kamer, alles schoon en heel, bijzonder vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt. Wij gaan zeker terug! “

“ Prachtig hotel op een perfecte locatie. Mooie kamer, alles schoon en heel, bijzonder vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt. Wij gaan zeker terug! “
“ Onverwacht vriendelijk en gastvrij personeel. Een uitstekende frontdesk manager die zeer pro-actief er alles aan doet om de gast te supporten, gevraagd maar ook ongevraagd. Hoogst aan te bevelen hotel. Uitstekende kamer, op de 3e etage met uitzicht op het park en hoewel wat gedateerd, met uitstekende en schone huishoudelijke ploeg. Ontbijtbuffet met ruime keus en gedurende 9 dagen voldoende afwisseling beschikbaar tussen 0740 en 1100 uur. Leuk gebaar gratis thee met broodjes tussen 1500-1700 uur. Leuk zwembadje en wat gedateerde gym, maar prima. “
“ Goed hotel “
“ Harriet from - de reisorganisatie - Houten organised our holiday and everything was according to plan. Taxi back and forth were on time and comfortable. Hotel very comfortable. Just nice 👌 👍 😌 “

