Top vakantie
“ Als vanouds gezellig hotel prima eten en vriendelijk personeel “

“ Als vanouds gezellig hotel prima eten en vriendelijk personeel “
“ Prima verblijf, zeer slechte bedden, maar erg lekker eten. “
“ Kamers zijn een beetje aan de kleine kant, maar netjes, badkamer klein. Super mooie tuin met verschillende terrasjes, mooie zwembaden en een poolbar, met lekkere cocktails (incl) en smiddags snacks. Gezellig restaurant met heerlijk eten, hoewel de keuze wel beperkt is. Lief personeel en Maria, die je overal bij helpt Al met al een super tijd hier gehad..veel Nederlanders.. een echte aanrader! “
“ De kamers: klein maar ok. Het is tenslotte een 3 sterren hotel en dat moet je dan maar accepteren. Matras was echt heel hard en moeilijk te beslapen. Badkamer toe aan opfrissing maar ok. Internet op de kamer ok, eten aangenaam verrast, locatie prima, all-in formule basic maar dat weet je bij de boeking “
“ Grootste pluspunt is de centrale ligging in Marmaris. Vriendelijk personeel. Eten goed, maar heb wel eens uitgebreidere buffetten in Turkije gehad, “
“ Een reis boeken op prijsvrij verliep al bij al vlot en je hebt veel filtermogelijkheden zodat je een zeer gepersonaliseerde reis kunt boeken waar alles, wat je belangrijk vindt, op voorhand kan aangevinkt worden. Ook de prijzen kun je makkelijk vergelijken en als je flexibel bent qua data, kun je een flink pak sparen. Leuk, toch? “
“ Goed, simpel hotel. Het is schoon, genoeg keuze voor het eten, maar vooral zeer goed gelegen. “
“ Personeel was super aardig Locatie is echt top binnen 5 minuten ben je bij het strand en centrum Voor een al inclusief hebben ze zeer weinig drinken en drank en moet je voor veel nog betalen De kamets werden goed schoongemaakt Ik zou hier niet meer naar toe gaan Voor een al inclusief hotel waar we zelfs voor koud water moesten betalen Het ontbijt lunch en diner was echt afschuwelijk en altijd koud eten en elke dag bijna hetzelfde geen variantie. Wij door het slechte eten elke avond eten moesten en eigelijk geen ontbijt en lunch en diner hebben gegeten daar Vele andere vakantiegasten dachten hetzelfde over dit eten en hotel Deze vakantie heeft mij zeker 700 extra gekost omdat het niet te eten yen was en drinken en drank betaald moest worden Heel eeg jammer dit “
“ Goede hotel “


