Grand Plaza Serviced Apartments Hyde Park reviews

6,0
Gemiddeld
9 reviews
51% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
10%
Goed
41%
Gemiddeld
0%
Matig
35%
Slecht
14%
8,6
Locatie
7,5
Kindvriendelijk
8,3
Hygiëne
6,6
Faciliteiten
6,0
Animatie
7,1
Decoratie
8,0
Personeel
7,0
Eten en drinken
7,3
Slaapcomfort
7,4
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (9)

Sorteer
0 - 9 van 9 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 december 2025
Geverifieerd
2,0

Prima ligging maar verder oud, versleten hotel. Was wel schoon. Ontbijt ver onder de maat.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 december 2025
Geverifieerd
4,0

Redelijk hotel

Heel matig ontbijt , het was er echt ijskoud, geen verwarming aan , moest de jas aanhouden , eind november. Kamers redelijk , hadden een appartement, miste de bank was een bed geplaatst. Jammer .

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 mei 2025
Geverifieerd
4,0

Hotel Grand Plaza verouderd

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2024
Geverifieerd
4,0

Geen toelichting bij de review gegeven

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 16 september 2024
Geverifieerd
8,0

Erg goede service

Het hotel is prima en heeft een uitstekende locatie. De hotelkamer was comfortabel en het personeel behulpzaam, zij het wat kortaf. Het ontbijt in het bijbehorende restaurant was ook erg goed. Wel moet je rekening ermee houden dat het een historisch en daarom oud pand is. Sommige dingen zijn dus erg verouderd (met name de ramen en vloeren), maar ik snap dat het personeel daar ook niet zoveel aan kan doen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 23 januari 2024
Geverifieerd
10

Prachtig oud hotel.

Heel mooi hotel, met een keukentje, eethoek en twee aparte slaapkamers. Allebei eigen tv. Wel een paar trapjes op en af met m'n rollator.eenvoudig ontbijt, maar het was genoeg. Om de hoek een leuke winkelstraat met restaurantjes en de metro.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2023
Geverifieerd
8,0

Kamer prima. Service receptie en schoonmaak goed. Ontbijt matig.

Foto's van klanten