
“ Prima ligging maar verder oud, versleten hotel. Was wel schoon. Ontbijt ver onder de maat. “
“ Heel matig ontbijt , het was er echt ijskoud, geen verwarming aan , moest de jas aanhouden , eind november. Kamers redelijk , hadden een appartement, miste de bank was een bed geplaatst. Jammer . “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Geen toelichting bij de review gegeven “
“ Het hotel is prima en heeft een uitstekende locatie. De hotelkamer was comfortabel en het personeel behulpzaam, zij het wat kortaf. Het ontbijt in het bijbehorende restaurant was ook erg goed. Wel moet je rekening ermee houden dat het een historisch en daarom oud pand is. Sommige dingen zijn dus erg verouderd (met name de ramen en vloeren), maar ik snap dat het personeel daar ook niet zoveel aan kan doen. “
“ Heel mooi hotel, met een keukentje, eethoek en twee aparte slaapkamers. Allebei eigen tv. Wel een paar trapjes op en af met m'n rollator.eenvoudig ontbijt, maar het was genoeg. Om de hoek een leuke winkelstraat met restaurantjes en de metro. “
“ Kamer prima. Service receptie en schoonmaak goed. Ontbijt matig. “


