President reviews

7,9
Fantastisch
22 reviews
94% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
17%
Goed
70%
Gemiddeld
8%
Matig
5%
Slecht
0%
9,0
Locatie
7,3
Kindvriendelijk
8,7
Hygiëne
8,0
Faciliteiten
7,4
Decoratie
8,8
Eten en drinken
8,6
Personeel
7,3
Slaapcomfort
7,5
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (22)

Sorteer
0 - 10 van 22 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 13 mei 2026
Geverifieerd
10

Mooi London

4dgn naar het mooie London geweest. Het hotel ligt een klein kwartier van St. Pancras International Treinstation.. Het ligt in een wijk met genoeg horeca en restaurants. Het National Historic Museum ligt om de hoek. Ook Camden Town ligt vlakbij. Het Hotel voldoet aan alles wat je verwacht. De kamers zijn niet groot maar wel schoon en voorzien van een goed bed, douche en sanitair. Ligt op een goede startlocatie om Londen te verkennen..Er liggen twee Metrostations om de hoek.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 21 november 2025
Geverifieerd
8,0

Centraal gelegen hotel met vriendelijk personeel

Voor de 3 sterren is het een prima hotel met een 4-sterren ontbijt. Vriendelijk personeel en goede kamerverzorging. Het ziet er een beetje gedateerd uit maar alles werkt en is heel. Hele nette badkamer! Het is een prima bed maar wel heel smal.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 november 2025
Geverifieerd
10

Geweldig hotel en een goed uitgangspunt voor bezienswaardigheden.

Schoon, proper hotel met perfecte bediening. Uitstekend ontbijt en op een locatie waarbij de meeste bezienswaardigheden van Londen goed bereikbaar zijn, per OV of te voet. Ondanks het vele verkeer geen last van de herrie door goede isolatie.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 8 juli 2025
Geverifieerd
8,0

Prima hotel

Prima hotel, centrale ligging en vriendelijk personeel. Goede kamer alleen zonder airco was het wel warm maakte

De Haas
Laatst bijgewerkt: 1 juli 2025
Geverifieerd
6,0

Aardig hotel.

De lobby en kamer en bedden waren best mooi. Vriendelijk personeel. Helaas geen airco op de kamer. We hadden een kamer aan de achterkant en er was heel veel herrie van generatoren die daar stonden. Daardoor kon je ook bijna niet je ramen open doen. Die ramen waren enkel glas en heel gammel. Verder was het er wel schoon. Gelukkig stond er een ventilator in de kast.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 7 januari 2025
Geverifieerd
8,0

Prettig verblijf in net Hotel met een zeer goede locatie.

Hotel heeft een zeer goede ligging. Ontbijt is erg gevarieerd met veel keuzes. Je krijgt een tafel toegewezen en dat gaat erg snel. Kamers zijn netjes ingericht met een aparte douche en toilet. Mooie Flatscreen TV, föhn, thee maar geen koelkast. Er zijn opladers voor usb A en usb C bij de bedden zodat je alleen een kabel hoeft te hebben om e.e.a. op te laden. Bedden slapen heerlijk en rustig aan de achterzijde maar de andere kant kan ik niet beoordelen. We kregen een extra bed voor onze dochter en er bleef toch voldoende ruimte over. Wifi was goed. Voor al de locatie was erg fijn met goede eetgelegenheden in de buurt. Weetje is dat de Beatles ooit regelmatig in dit hotel verbleven.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 1 december 2024
Geverifieerd
8,0

Logies

Logies

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 3 november 2024
Geverifieerd
8,0

Prima hotel als je veel weg bent

Het hotel was prima, het was schoon en had alles wat we nodig hadden voor 2 nachten. Wel vond ik de kamers wat klein, maar dat is niet heel erg als je er toch alleen maar slaapt, en was het heel gehorig. Prima hotel.

Foto's van klanten