Shakespeare reviews

5,7
Gemiddeld
7 reviews
62% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
0%
Goed
37%
Gemiddeld
37%
Matig
12%
Slecht
14%
7,5
Locatie
6,0
Kindvriendelijk
5,0
Hygiëne
6,0
Faciliteiten
4,5
Decoratie
10
Eten en drinken
6,6
Personeel
4,8
Slaapcomfort
5,8
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (7)

Sorteer
0 - 7 van 7 reviews
Anoniem
Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2024
Geverifieerd
8,0

Prima hotel voor een stedentrip

Hotel was in een mooi oud pand. Kamer niet groot maar prima. Meubilair oud maar alles was schoon en netjes. Dagelijks schone handdoeken en toilet/douche schoonmaak. Ontbijt was ook netjes. Van alles wat en constant werd het bijgevuld en als het nodig was de opscheplepels vervangen etc.. Wij hebben een mooi verblijf in Londen gehad. Weer een mooie herinnering gemaakt.

Foto's van klanten

3 persoonskamer?