Goed hotel op mooie locatie aan de Creek
“ Bij onze eerdere bezoeken aan Dubai viel ons dit hotel op vanwege de mooie locatie aan de Creek. Dat werd ook bevestigd. Kamers zijn goed en van alle gemakken voorzien. Personeel is super vriendelijk en het ontbijt is ontzettend goed. We denken wel dat het hotel meer geschikt is voor de jongere generatie. In alle centrale ruimtes was de muziek echt hard en onze nachtrust werd 1 avond flink verstoord door een muziek event in de skybar. “




