Canopy by Hilton Dubai Al Seef reviews

9,7
Fantastisch
9 reviews
100% beveelt ons aan

Toelichting reviews

Fantastisch
87%
Goed
13%
Gemiddeld
0%
Matig
0%
Slecht
0%
9,5
Locatie
7,6
Kindvriendelijk
9,7
Hygiëne
9,5
Faciliteiten
9,1
Decoratie
9,7
Personeel
9,5
Eten en drinken
9,5
Slaapcomfort
9,3
Prijs/Kwaliteit

Beoordelingen (9)

Sorteer
0 - 9 van 9 reviews
Rutgers
Laatst bijgewerkt: 14 januari 2026
Geverifieerd
8,0

Goed hotel op mooie locatie aan de Creek

Bij onze eerdere bezoeken aan Dubai viel ons dit hotel op vanwege de mooie locatie aan de Creek. Dat werd ook bevestigd. Kamers zijn goed en van alle gemakken voorzien. Personeel is super vriendelijk en het ontbijt is ontzettend goed. We denken wel dat het hotel meer geschikt is voor de jongere generatie. In alle centrale ruimtes was de muziek echt hard en onze nachtrust werd 1 avond flink verstoord door een muziek event in de skybar.

Leysner
Laatst bijgewerkt: 2 januari 2026
Geverifieerd
10

Fantastisch verblijf op een perfecte locatie

Wat een fijne ervaring! De ligging aan Fantastisch verblijf op een perfecte locatie de boulevard is ideaal en het uitzicht is prachtig. De kamers zijn stil en comfortabel, waardoor ik echt heerlijk heb geslapen. Daarnaast heb ik genoten van heerlijke mocktails. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en zeer servicegericht. Voor kinderen was er echter weinig te doen; een speeltoestel of een kleine gamehoek zou een mooie toevoeging zijn. Desondanks absoluut een plek die ik kan aanbevelen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 6 mei 2025
Geverifieerd
10

heerlijk hotel

zeer vriendelijk personeel en super schoon, heerlijk ontbijt elke dag. Echte aanrader

Schuitemaker
Laatst bijgewerkt: 5 april 2025
Geverifieerd
10

Heerlijk hotel!

Rustig gelegen hotel, voor een klein bedrag per taxi naar de bezienswaardigheden.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 9 maart 2025
Geverifieerd
10

Genieten in de warmte

Ieder jaar willen wij de winter inkorten door in februari de warmte op te zoeken. We gaan dan graag naar een plek waar het gegarandeerd mooi weer is en droog. Dubai is zo een plek op maar 6 uurtjes vliegen.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 28 januari 2025
Geverifieerd
10

Reisje Dubai

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 15 december 2024
Geverifieerd
10

Erg goed hotel, mooi gelegen

Erg goede vakantie gehad in Dubai, mede dankzij verblijf in dit erg goede hotel. Rustig en mooi gelegen, aan de Creek in de wijk Al Seef. Je loopt zo de promenade op. Winkeltjes, restaurants en metro op loopafstand. Heerlijk zwembad op 7e verdieping met fantastisch uitzicht. Heerlijke bedden, super vriendelijk.personeel. Dit hotel is absoluut een aanrader.

Anoniem
Laatst bijgewerkt: 14 september 2024
Geverifieerd
10

stedentrip Dubai

-uitstekend hotel -goede ligging -fantastisch restaurant -vriendelijke en behulpzame bediening -prima faciliteiten

Leon
Laatst bijgewerkt: 28 december 2022
Geverifieerd
10

Goede lokatie voor Stedentrip

Verblijf gehad voor 5 nachten. Zeer rustig hotel in een rustige omgeving. Hadden kamer nabij lift maar geen gang geluiden. Ook geen druk verkeer in de buurt. Kamer sober maar doelmatig, nergens verloopstekkkers nodig. USB aansluitingen beschikbaar voor opladen. Op loopafstand van de oude haven. Boulevard begint bij het hotel en 2 km lang. Onderweg diverse plaatsen waar je op een boot kunt stappen voor avondmaaltijd. Of oversteek naar de overkant naar de wijk met alle Souks. Knooppunt van metrolijn op loopafstand. Voor 5 euro per dag de hele stad rond rijden. (Wel heel druk) Savonds goed eten in hotel, keuze uit hoofdgerecht met een voor of nagerecht. Dat was bij halfpension. Eten op terras aan de waterkant. Zit je wel op de wind dus een vestje is mogelijk wenselijk in december. Op dak een mooie pool. Uitzicht over ambassades en daarom mag je geen foto’s vanaf dak maken met fotocamera. Telefoon mag wel. Op vrijdag happy hour, dus lekkere cocktails bij de pool. Heel ruim ontbijtbuffet, k

Foto's van klanten