Anoniem
Laatst bijgewerkt: 11 november 2025
Geverifieerd
Hotel midden in stad.
“ Een oud en versleten hotel in een alleraardigst pandje wat zeker zijn charme had. Midden in het centrum. Kamers waren schoon maar klein. Prima als je weet dat een local vaak kleiner woont. “
