Arends-Florie
Laatst bijgewerkt: 10 februari 2026
Geverifieerd
Prima hotel midden op de Strip!
“ Het hotel was qua entertainment en winkels wat minder maar de kamer daarin tegen was super netjes met grote bedden en nette badkamer. Niks te klagen. En voor de winkels liepen we gewoon andere hotels in, dus prijs kwaliteit was perfect! Het ligt midden op de Strip dus wat wil je nog meer! “
