Goed geregeld
“ Fijn en ruim appartement, heerlijke douche, lekkere bedden, in de keuken alles aanwezig, prettige staf. Wat afgelegen van de stad, maar dat vinden wij altijd wel fijn. Naast hotel/appartement een cash & Carry waar het hotel een pas voor kan lenen en je goedkoop een boodschap kunt doen. Fijn want Stockholm is aan de prijzige kant. “
